Yes yes yes... Bij het afvegen had ik rekbaar slijm (niet doorzichtig, meer creme-ig). Als ik een 28 daagse cyclus heb zou het rond deze dagen kunnen zijn dat ik eisprong heb. Ik had nog 1 ovulatietest en net even geprobeert... en 2 dikke strepen! Jullie weten vast wat ik zo ga doen. Ik voel nog niks verder, vorige 2 maanden had ik steekjes (maar ik weet niet of ik een eisprong gehad heb die maanden...). Ik ga ervoor in ieder geval!
Heel mooi!!! Duimen dat het helemaal jouw maand is! Maarre het zou ook kunnen dat je ei net geweest is he ... , maar we gaan maar van het positieve uit. Mirre
Nee mirre dan kan de test niet meer positief zijn. Na je ei is hij echt negatief.. wat je bedoelt is dat je nu misschien wel veeeeel dichter op je ei zit dan de aangegeven 24 tot 36 uur na een posi test..dus misschien wel binnen 2 uur.. heeft met de LH piek te maken. en als hij net geweest is, heb je nog tot 24 uur (dat is dan wel het absolute maximale) om het te bevruchten.
Ik denk dat hij nog moet komen, heb nu namelijk doorzichtig rekbaar slijm. Vandaag nog maar een keer klussen of morgen pas?
VANDAAG!!!! Beter te vroeg, dan te laat. Dat zaad blijft wel een paar dagen rondzwemmen. En anders vandaag en morgen. Veel plezier.
@Natas, Ik heb nog geen 1 keer een ovulatie-test gehad waar maar 1 streep (de controle-streep) opstond. Dat zie ik als negatief, maar jij hebt t waarsch over de 2 dikke, donkere even brede strepen...die waren bij mij de 10 dagen van testen ook constant even gelijk. Ik geloof dat die ovu-testen bij mij anders lijken te werken, dan bij de rest Of ik interpreteer ze verkeerd... Mirre
Idd, ik ga uit van 2 donkere gelijken strepen (die je 1 of 2 dagen moet hebben) met een lichte streep of geen streep is het negatief 10 dagen 2 strepen van gelijke kleur??? dan heb je 10 dagen een positieve test gehad? ervoor en erna was mijn 2de streepje wel even dik maar veel licht ver kleur.. of snap ik nou iets niet?
ik wil je geen valse hoop geven maar van wat ik wel eens van meiden gelezen heb is als ze meerdere dagen een '" positieve" (2 gelijke streepjes) ovu test hebben ze zwanger bleken te zijn..... hoop dat het bij jou ook zo is meid succes
M'n mannetje is ziek. Misselijk, hoofdpijn, koud... Ik ga het toch proberen, wie weet dat een beetje sexual healing helpt.