Ik heb vanmorgen (heel) vroeg getest. Ik was aan het overleggen met manlief wanneer ik zou testen en hij had zoiets van; waarom niet nu?? Helaas was hij negatief Maar toch... ik ben af en toe misselijk, heb de hele dag trek in iets lekkers, m'n broek zit niet lekker en ik VOEL me gewoon zwanger... Zou het kunnen dat m'n lichaam me in de maling neemt en de test klopt, of heb ik misschien te vroeg getest??
Ik heb ook getest toen ik een dag overtijd was en de test was negatief. Toch voelde ik me anders en ik werd niet ongesteld. Vanmorgen getest (5 dagen overtijd) en toen was het wel positief. Dus het kan nog wel hoor! Nog even geduld.
Misschien heb je wel te vroeg getest hoor. Ik zou als ik jou was ook nog even afwachten!! als je met een paar dagen nog geen duiveltjes hebt, kun je weer gaan testen. Ik blijf duimen voor je!!! groetjes
Zolang er geen duivels zijn, is er nog hoop he?! Dus ik zal voor je duimen dat je te vroeg getest hebt!!!!
Wie weet is het toch nog raak ik duim ook hard mee voor een positieve test!! Succes maar weer met wachten!! Groetjes van carry
ja ik duim voor je maar ik heb dat ook voel me zwanger maar ben ongesteld geworden maar de bloed dat ik verloor was niet hetzelfde was de eerste 2 dagen meer bruin donker bruin zelfs en heb testen gedaan negatief ben misselijk borsten doen pijn en heel vreemd mn onderbuik is hard en mooi rond ?????????? ik begrijp het niet meer ?????,,, iemand liefs angela
Spannend hor Betsie. Mijn nod is volgende week vrijdag. Ik voel af en toe steekjes in mijn onderbuik. Dit heb ik nooit. Ben ook al twee keer goed misselijk geweest, maar waar dat vandaan komt? Fijn he die spanning?
@ Miran onwijs gefeliciteerd @ Beppie Hoop voor je dat je te vroeg getest heb heb nog even gedult en doe het over een paar dagen nog eens @ Angela hoop voor je dat het raak is en dat je lichaam je niet voor de gek houdt. Liefs Miranda
Nog steeds geen Ik hoop stiekem dat ik te vroeg heb getest, maar hou er wel rekening mee dat het alsnog komt... Heb wel een vreemd gevoel onder in m'n buik, maar weet niet meer of ik dat ook zo met Nikky had....
Gek he dat je je dat soort dingen al snel niet meer voor de geest kan halen he!! IK hoop dat de rode uit blijft en dat je nogmaals een test kan doen die wel positief mag zijn!! Groetjes van Carry