en was neg ik wacht tot vlgende week di want dan zit ik op 41 dgn ,,mijn vorige cyclus was ook 41 dgn kan ik toch zwanger zijn?
Nou voor je eisprong heb je 3 dagen dat je ook vruchtbaar bent. Dus je bent 4/5 dagen ( eisprong meegerekend) vruchtbaar. Dus als je voor je eisprong en tijdens je eisprong de liefde heb bedreven, is er een kans dat je zwanger bent. Maar schrik niet als je op dag 41 negatief test en nog niet ongesteld bent, want je bent dus nog niet zolang gestopt met de pil en dan kan het wel een tijd duren voor je een regelmatige cyclus hebt.
Hoi Ikdus! zie staan dat je toch niet meer naar de dokter gaat? waarom niet? zit ook in hetzelfde schuitje en vroeg me af wanneer te gaan... greetz
Gelukkig toch een kortere cyclus dan vorige keer, dat is wel beter alleen jammer dat het niet raak is.. En op je vorige vraag terug te komen ik ga niet naar de dokter omdat ik weet dat mijn dokter toch gaat zeggen, wacht maar tot je eerste ongesteldheid, ik weet dat hij er niets aan doet. Dus ik kan beter niet naar de dokter gaan. Zonde van het geld, al betaald het ziekenfonds het maar toch.