Hallo, sinds een week voel ik onder in mijn buik steeds een vreemd gevoel. Het is te omschrijven als een stroomdraadje die een paar keer stroompjes afgeeft. Het is er vooral s avonds als ik lekker ontspannen ga zitten of liggen. Ook als ik met mijn vingers op mijn onderbuik tik dan komt dit gevoel. Alleen, ik voel het alleen maar aan de linkerkant. Een stukje van mijn lies af. Dan zit het weer ter hoogte van mijn schaambeen en dan iets hoger, maar steeds links. Ook heb ik nu twee dagen dat ik s avonds ter hoogte van mijn navel (nu een beetje in het midden) een harde schop of plop voel. Dit is nu 4 keer gebeurd. De eerste dag 3 keer en gisteren 1 keer. Dit is alleen wanneer ik ga liggen en ontspan. Ik vind het een eng gevoel, schrik ervan. Zijn die tintels ons kindje? Waarom alleen maar helemaal links? En die gekke ploppen is dat ook ons kindje of een spier ofzo? Ik hoop dat u mij meer kunt vertellen. Groeten van shampoo
hoi Shampoo, door de groeiende baarmoeder wordt er af en toe een zenuw bekneld. Dat gebeurt vaak aan 1 kant. Is niet erg en kan geen kwaad, maar geeft precies het gevoel dat jij omschrijft. Het ploppen is denk ik het kindje, in het begin voelt het als ploppen als het begweegt. Mirjam