Getoucheerd/half gestript met 37,6 wk door gyn

Discussion in 'Zwangerschap' started by Danty88, Dec 20, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    2,899
    584
    113
    huismus
    Ervaringen meningen gezocht

Ik ben afgelopen donderdag gestript door de gyn. dit omdat ik aank week op 24e wordt ingeleid,maar aangezien ik nog maar een half verstreken bmm heb en krappe 1/2 cm ontsluiting wou ze het een handje op weg helpen al.

Dit deed pijn :( Mijn hemel wat een pijn maar heb het door gezet want heb liever gelijk een infuus door goed verweeking en ontsluiting dan eerst nog een ballonkatheter erin...

Maar ik heb niks anders als vanaf donderdag krampen en veel slijm verlies en gisteren zelfs mijn slijmprop... Maar heb van onderen z'n pijn en in mijn baarmoeder zelf ook echt pijn:( gewoon niet fijn meer en paracetamol en warm douchen helpt niet er tegen en weet niet meer wat ik er tegen moet doen.

En de kleine is hyperactief, terwijl ik nog steeds migraine heb etc... Maar ook hij beukt soms te hard met zijn hoofd naar onderen dat ik scherpe mes steken krijg.

Hoop het goed verwoordt en uitgelegd te hebben?!

Is dit normaal naar strippen/toucheren?? De pijn of moet ik toch wel aan de bel trekken loop tot de inleiding gewoon nog bij de vk.

2. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

Apr 29, 2015
    1,247
    550
    113
    Female
    Ziekenhuis afdeling gynaecologie bellen aangezien zij hier verstand van hebben. Ik kan je helaas niet helpen, geen ervaring, maar dit klinkt niet fijn. Sterkte

3. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

Jan 13, 2012
    1,194
    0
    0
    Ik zou naar de verloskundige gynaecoloog even bellen. Zoveel pijn na het strippen lijkt mij toch echt niet normaal. Zelf drie keer gestript en voelde vervelend maar niet dat je zegt omg wat doet het zeer, ook daarna niet. Bij derde zwangerschap begon savonds de bevalling.

4. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

Aug 31, 2012
    4,175
    1,602
    113
    Female
    Weer je zeker dat het geen weeen zijn en de bevalling gewoon al begonnen is? Ik zou het ziekenhuis bellen waar je loopt, mogelijk mag je langskomen en kunnen ze dan kijken of het begonnen is:). Wie weet is inleiden wel helemaal niet nodig:).

Succes en sterkt in ieder geval want dit klinkt heel naar

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Dit klinkt een beetje alsof het strippen gelukt is en er iets op gang komt ;)
    Misschien dat een warme douche wat verlichting geeft?

6. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    2,899
    584
    113
    huismus
    Dankjulliewel allemaal,

Nou dan ben ik in principe vanaf donderdag al bezig met de bevalling ? Daarom vind ik het ook zo raar allemaal...

Ben toch ondanks alles even naar de intratuin geweest en 2 uur rond gelopen en dat ging redelijk...pijn in mijn rug en bekken mja dat krijg je van dat geslenter.. Zo even lekker warm douchen kijken of het weer minder wordt..

En als de pijn en krampen toch weer erger worden ga ik dan toch maar even bellen idd

Meestal begint het savonds altijd heel erg op te spelen...

Share This Page