Zoooo moe.. Wie herkent dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sweetbabygirl, 23 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbabygirl

sweetbabygirl Actief lid

12 dec 2013
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Sinds ik een paar weken zwanger was ben ik al extreem vermoeid. Ik weet dat het een typische kwaal is in het 1e trimester dus hoewel het heel zwaar was keek ik ontzettend uit naar het 2e trimester. Inmiddels ben ik 24 weken zwanger en ik kan nog steeds wel janken als ik de trap op moet, 12 uur aan een stuk slapen en nog dood op zijn, maar het ergste vind ik dat ik totaal geen energie en geduld heb voor onze dochter. Ik kan echt hele dagen janken zo vreselijk moe ben ik. M'n bloed is gecheckt en ik slik heel de zwangerschap al een goede multivitamine dus daar ligt het allemaal niet aan. Ik weet dat niemand me kan helpen maar zou graag eens mensen horen die zich hierin herkennen.

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Klinkt me heel bekend in de oren!
    Ik sliep ook mega veel in de zwangerschap en voelde me continu moe.
    Een uur na de bevalling had ik volop energie en dit is niet meer weggegaan. :)

Hoe is je hb nu dan?
    Sterkte meid..

3. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Heel herkenbaar! Hier ook al heel de zwangerschap ontzettend moe! En het lijkt nu de laatste weken nog erger te worden hier ook alles nagekeken en alles is in orde... Heb ook al een hoop geprobeerd maar niks leek te werken ik heb me er uiteindelijk maar gewoon bij neergelegd en hulp gevraagd aan familie.

4. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Herkenbaar, ik ben ook al weken extreem moe. Doe samen met dochter middagslaapjes anders kom ik de dag echt niet door.

5. sweetbabygirl

sweetbabygirl Actief lid

12 dec 2013
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen week nog controle gehad en bloeddruk en ijzer waren allebei perfect! Ik ga vroeg naar bed, geef huishoudelijke taken uit handen, heb m'n werkzaamheden al wat aan kunnen passen. Pff! Vind het vooral zo erg voor m'n dochter. Ze is zo lief en ik kan soms echt snauwen omdat eigenlijk alles me teveel is, voel me vreselijk schuldig!

6. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    Ik herken mezelf ook erg in jouw verhaal, hier ook nog steeds erg moe. Vorige week ijzer laten prikken maar scheen goed te zijn. Ik heb ook nergens energie voor en voel mij ook schuldig naar mijn zoontje. Geen energie om dingen te ondernemen en snel chagarijnig..:(

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik ben ook erg vermoeid geweest. In het 3e trimester kreeg ik energie terug

Deel Deze Pagina