Getrainde gluurders gevraagd!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lolieken, May 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    :( Ach nee.... Sterkte meid... Het zit je ook niet mee...

2. michele25

michele25 Fanatiek lid

Apr 5, 2010
    4,657
    1,778
    113
    Female
    foto!!!!! alvast gefeliciteerd meis:D

3. Oh nee, dat meen je niet...!?!??! Vind het zoooo erg voor je:(:(:( Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, alleen dat ik heel erg met je meeleef.... Dikke knuffel van mij

4. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

5. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    :(
    heeft het doorgezet of heb je nog hoop?

6. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Het bloeden is voor nu gestopt maar ik blijf zo'n enorm zeurderig gevoel in mijn buik hebben. Niet dat ik dubbel lig maar het ligt constant te zeuren zoals menstruatiepijn. Ik heb wel nog geen helderrood bloed gezien. Ik ben enorm bang. Als ik eerlijk ben dan moet ik toegeven dat ik toch nog een beetje hoop heb. Maar eigenlijk kan het niet he...

7. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Ik duim voor je meid! Dikke knuffel en kus

8. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik duim ook voor je meis... geen bloed is wel positief... duim, duim, duim....

liefs en een dikke knuffel, die kun je nu wel gebruiken niet?

9. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Duim, duim, duim.
    Hoop echt voor je dat het blijft plakken meid.... Zolang het niet echt doorzet kun je een beetje hoop houden.

10. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Lolieken, jeetje meid ik schrik ervan..maar je zegt dat het bloeden gestopt is en dat er geen echt rood bloed was, das wel een goed teken dan toch?
    Ik blijf voor je hopen en natuurlijk mag je zelf hopen hebben!Kan best dat het gewoon goed gaat..ik duim in ieder geval ontzettend hard voor je!!

Liefs

11. michele25

michele25 Fanatiek lid

Apr 5, 2010
    4,657
    1,778
    113
    Female
    hey meis, toch denk ik nog dat je zwanger bent, bloedverlies komt vaker voor, en kan zeker nog wat dagen duren vertelde mijn huisarts laatst. dus alles kan nog. als je een echt mk hebt, dan bloed je nog wel een tijdje. en als je je nod hebt, dan is het niet eventjes...

dus mijn hoop is nog steeds echt niet weg, liefsxxx

12. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Ik weet het niet meiden.

Heb net toch nog een testje gedaan en dat ziet er weer donkerder uit dan de vorige test. Blijft de test donkerder kleuren als je een miskraam aan het krijgen bent? Ik weet dat je hcg wel blijft hangen maar of je nog donkerder kan testen dan je vorige test weet ik niet.

Ik blijf wel constant mentruatieklachten hebben...

13. michele25

michele25 Fanatiek lid

Apr 5, 2010
    4,657
    1,778
    113
    Female
    ik heb ook menstruatie klachten, ben wel overtijd dan, nog geen test gedaan. en mijn nod kan t ook gewoon zijn. maar hoorde vanmiddag dat velen nod klachten hebben terwijl ze zwanger zijn.
    dan erbij. je test kan niet donkerder kleuren, als je niet meer zwanger bent. want dan word hcg niet meer,enkeld minder. ik heb echt hele goede hoop voor je.

14. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Ik heb sinds gisteren namiddag geen bloed meer verloren maar de typische krampjes zijn wel nog geen seconde weggegaan de ene moment al wat meer dan de andere moment.

Ik heb het gevoel dat ik nog donkerder test. Gisterenavond deed ik een dipstick van hetzelfde merk als waarop ik dit topic begonnen ben. Die gaf nu een heel duidelijk streepje dat was rond 23u. Het streepje was dus zeker donkerder geworden tegenover de andere dagen. Vanmorgen was ie wel hetzelfde als gisterenavond maar nog niet lichter. Ik had vanmorgen ook een kruidvatplus gedaan en die was ook donkerder dan gisterennamiddag natuurlijk maar een tintje.

Qua "kleur" dénk ik op schema te zitten. Heb geen idee wanneer hij moet knallen? Ik stop nu wel met testen tot vrijdagmorgen. Moet hij dan echt knallen?

Waarom heb ik nu toch terug hoop. Want pijn buik voelt heel gespannen en menstruatieachtig écht constant. ;)

Heb ook schrik gekregen voor een bbz maar kan die in het begin al "zoveel" klachten geven zoals een gespannen buik en menstruatiepijn? Ben amper 4 weken.

15. Appie1988

Lieve schat, ik weet niet wanneer je knaltest krijgt! Ik ben vandaag volgens mijn eigen berekeningen 4w4d maar heb ook nog geen knaltest hoor!

Vraag anders of je een vroege echo mag rond 6/7 weken dan heb je duidelijkheid :)

Als ik je verhaal zo lees zie ik het positief in hoor, maargoed dat ben ik. En ik wil je geen extra hoop geven (het liefste wel).

Kus

16. Meiden, mijn test van vanmorgen was weer hetzelfde... Hetzelfde als gisteren, dus ook hetzelfde als eergisteren. Dat lijkt me geen goed teken toch?? En de indicator gaf 1 a 2 weken aan. Zou nu toch ook 2 a 3 weken moeten zijn? Pffff ben echt bang dat het misgaat. Heb de huisarts gebeld en hoor vanmiddag of ik morgen bloed mag laten prikken... Ben zo bang..

Appie, hoe ziet/zag jouw test eruit dan??

17. Appie1988

Zie mijn album marjolein.
    Niet zo druk maken joh...en de indicator is een indicatie hè?
    Mogen geen rechten aan worden ontleent staat erop volgensmij.
    Als je deze week getest hebt 1-2weken dan kan het onmogelijk diezelfde week 2-3 aangeven. Volgende week zou wel kunnen.
    Test zaterdag nog een keer dan zou die wel duidelijker moeten zijn ik bedoel dan de kruitvat test geen indicatie!

Niet zo piekeren en succes bij de dokter morgen!

Kus

18. Hoi Appie, dank je voor je lieve woorden!! Die test van 26 mei van jou is van gisteren??? Dan heb ik wel wat meer hoop! Ben nu 4 weken en 1 dag, dus wie weet ziet die van mij er overmorgen wel net zo uit!

19. Oh nee, die van 26 mei is natuurlijk van vandaag:) 4 weken en 4 dagen dus... Dan heb ik nog 3 dagen te gaan....

20. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    LOLIEKEN.. meid je zit nog voor je nod.. kan heel goed van innesteling zijn.. ongikrampen horen er helaas ook bij.. is het uitzetten van je BM.. Probeer een beetje positief te blijven meid.. als je testen donkerder worden is dat een goed teken.. voor zover ik ervaring heb en hier lees worden testen eerder lichter bij een mk dan donkerder...

Na mijn mk was ik ook bij elk krampje in de stress en juist toen ik niks meer voelde was ik ook in de stress.. het zegt dus helemaal niets meid...al begrijp ik je zorgen helemaal..

MARJOLEIN.. niet iedereen heeft knaltesten hoor.. en die indicator is zoals het al zeg een indicatie...hier duurde het ook heel lang voor ie 2-3 aan gaf.. en dat terwijl ik al echt 5 wk zwanger was.. t zegt niet alles.. ook hier is de zorg begrijpelijk, maar je moet echt niet meer testen meid.. knuffffff

ik duim voor jullie

Share This Page