geeft niet joh! En nog wat; ik heb mensen gezien die voor NOD zaten en net zo'n test hadden die ik vandaag had! Iedereen maakt de HCG op zijn eigen tempo aan. Die van mij is vrij langzaam want op NOD testte ik nog negatief. Maandag wel een duidelijke streep maar met opdrogen valt er nu weinig van te zien hoor! Maar hij staat er toch echt. Je HCG groeit per 2/3 dagen dus dat er weinig verschil is/ziet is logisch omdat je er geen dag tussen laat zitten.... Test nou zaterdag nog een keertje dan zul je zien dat hij duidelijker is. Succes bij de dokter en niet te onzeker zijn hoor! Het komt allemaal wel goed en dat geld ook voor Lilalien. Dikke knuff voor jullie meiden!
Ichtus, ook jij bedankt voor je lieve woorden!! Bij jou gaf ie dus 2a3 weken aan bij pas 5 weken??? Pfff ga nooit meer zo'n test doen hoor!!
Lieve Appie, dank je weer voor je woorden! Meiden, jullie hebben me wel een klein beetje gerust gesteld... Kan mezelf zo gekmaken he, om gek van te worden!!
Geen dank hoor, logisch dat je onzeker bent, ben ik normaal ook altijd. Alleen deze keer is het anders, het voelt gewoon goed en daarom ga ik me nu ook niet gek maken. Ik geef me over aan het gevoel/gedachte dat het goed zit! Er kan van alles gebeuren, maarja dat is heel simpel gezegt het leven (sorry ik ben een nuchtere fries ). Tuurlijk wil je dat niet en ik ook niet! Maar geniet meid! Je bent zwanger Als je een oppepper nodig hebt, weet je me te vinden he? Pb me maar dan. Dikke kus
Dank je, heel lief! En zo positief, terwijl ik in je onderschrift lees dat het bij jou ook allemaal niet zo vanzelfsprekend is. Helaas weet ik dat ook en de angst zit bij mij gewoon best diep. Maar goed, ik ga proberen om wat van je Friese nuchterheid over te nemen en te genieten!!! Mocht dat niet lukken, dan weet ik je te vinden!! Liefs
View attachment 74252 Ik begin zo hard aan mezelf te twijfelen. Is volgens jullie de onderste donkerder of niet?? Of mss lichter? De bovenste heb ik gisteren gedaan en is inmiddels opgedroogd een beetje op een vervelende manier maar je ziet het streepje wel en de kleurintensie. De onderste is van deze voormiddag en is ook al een beetje opgedroogd maar nog niet helemaal. Ik weet niet meer wat ik moet denken. Als ik ze onder elkaar zet en ik zie ze hier dan zou ik zeggen dat hij donkerder is gekleurd maar ik durf niks meer denken. Ik gebruik de 4 toegestane druppels maar blijkbaar hardnekkige urine want ik krijg snel een "verkleuring" van de witte strip. In ieder geval wat denken jullie? Heb dit keer ook niks van bewerking gebruikt. Wat je ziet is wat ik op foto krijg.
ik vind de onderste wel donkerder. dit ondanks dat hij met middagurine is gedaan toch en de ander met ochtend urine? heb hem op mijn pc in negatief gezet en ook dan is de onderste een stuk duidelijker
allebei "gewone" urine... Ik zal maar braafjes wachten tot vrijdag of zaterdag om eventueel dan nog een test te doen.
Ja maar dat klopt ook wel he.. je moet bij de termijn op de test 2 week bijtellen he.. dus 2-3 wk is 4-5 wk... dus als ie bij jou 1-2 aan geeft is 4,5 wk niet niet zo raar hoor..tis maar een indicatie.. niet meer en niet minder...knuff
lieve marjolein (en ichtus) de indicator rekent vanaf de bevruchting.. jullie vanaf de eerste dag van de laatste menustruatie.. Dat is vaak bevruchting plus 2. Dus in beide gevallen doet de indicator wat hij doen moet
lolieken.. probeer het een beetje los te laten.. (dat is heel makkelijk gezegd van mij.. dat snap ik wel) maar de schommelingen in de concentratie hcg zijn nu hoog. Dus het resultaat op de streep ook lijkt mij zo.. MAar volgens mij is de nieuwste donkerder
onderste is donkerder lolieken.. en ik had met 4,5 weken ook nog geen knal test! ik heb hoop voor je! en hier ook veeeeeeeel krampen ..nog steeds af en toe. vind t doodeng. ik heb dan alleen geen bloedverlies gehad. maar wel krampen. sterkte meid.. hoop dat de beeb blijft plakken!
Lolieken, hoe gaat het nu ondertussen met je? Ik lees toch best veel dat vrouwen vanaf 4 en een halve week of 5 weken pas een knaltest hebben... Dat geeft wel hoop. In mijn album staan mijn testen op een rijtje, voor wie kijken wil...
Het gaat wel. Volgens de dokter moet ik mezelf als zwanger bezien tot het tegendeel bewezen is. Vrijdag test ik nog eens een keertje en hopelijk is hij dan een stukje donkerder he. Vandaag nog serieus menstruatiepijn gehad maar geen bloed meer gezien. Nu zijn de krampen ook weer een stuk minder. Wat moet ik nu toch denken.
marjolein, onze testen lopen echt gelijk op meid. Ik ben nu een kleine 4 weken en mijn test is momenteel zoals de jouwe. Geen schrik hebben hij zal wel donkerder kleuren. Heb je veel last van iets? De meeste zwangerschappen gaan gewoon goed. Knuffel.
Brr, ben gek aan het worden denk ik... daarnet moest ik naar de winkel (een paar) en ik wou het op mijn gemakje doen. Dus ik stap de eerste binnen en denk iets te voelen "lopen" ik denk oh nee, oh nee het ontspannen sfeertje was onmiddellijk weg. Stiekem naar de auto en even een papieren zakdoekje genomen en "gekeken" Hoe gék kan je zijn he. Alles super wit en schoon. Maar ik blijf precies iets voelen "lopen". Dus snel naar huis natuurlijk gewoon "schoon". Dit "gedoe" is er teveel aan. Ik probeer het van me af te zetten maar ik heb zo'n ontzettende schrik dat het toch weer mis is. Waar moet ik nu toch vertrouwen vinden. Als je verhalen leest lijkt mijn kans echt 50/50 te zijn...
Lolieken, ik herken dat gevoel heel erg goed! En ook ik heb meerdere keren even een plekje opgezocht om te kijken of ik niet nog meer roze/bloed verloor. Ik ben ook druk op internet aan het lezen en kom ook uit op 50/50... Had jij nou vanochtend nog een testje gedaan??
View attachment 74497 Deze is van nu. Met ongeconcentreerde urine. Ik wou vanochtend niet testen en eigenlijk wachten tot vanavond maar het ging niet. Tussen de twee plasjes zat een dikke 2 uur.