Getrainde gluurders gevraagd!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lolieken, May 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lolieken, lijkt wel duidelijker hoor! Goed teken lijkt me... Hij lijkt op die van mij van gisteravond!

2. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Ja hier naast me ligt die serieus te "blinken" hij is echt heel duidelijk en ook duidelijker dan gisteren maar ik durf echt niks te hopen. Mss als ik een knaller heb dan lijkt me een miskraam iets verder weg... Maar voor nu nog geen rust gevonden.

Ik vraag me alleen af of je hcg verdubbeld als je lichaam een miskraam heeft...

3. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Lolieken: ziet er goed uit hoor, snap heel goed je onzekerheid. ook als je denkt iets te voelen lopen maar het gelukkig steeds geen bloed is.

Blijf voor je duimen!Denk dat hcg niet verdubbelt hoor als je een mk hebt, weet hier verder helaas niks over te vertellen,sorry.

Liefs

4. ik heb echt geen idee...

Dit zijn mijn testen. de bovenste van gisteravond, en de andere van vanmorgen... Dus gisteravond pas ik ook helemaal hieperdepieper en vanochtend een grote domper...

Ik weet het echt niet meid, ben bang dat ik je niet kan helpen...

5. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Zo zijn de mijne onder elkaar

View attachment 74502

Als ik ze zo leg dan heb ik vandaag wel een "boost" gehad. De andere zijn wel droog maar toch is er een heel groot verschil. Ik weet niet wat ik denken moet.

Ik duim voor je mee marjolein...

(de onderste is telkens de recenste)

6. Lolieken, dat ziet er wel goed uit! Heb je op dezelfde momenten getest??

7. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    jeps allemaal in de voormiddag geloof ik. Maar de laatste is gedaan met de minst geconcentreerde urine want er zat maar 2uur tussen mijn plasjes. Toch maar getest en dit is het resultaat.

Zo ziet het er goed uit. Maar bij elk steekje houd ik mijn hart vast. :(

8. Nou spannend hoor!!! Ik heb net ook maar weer een testje gedaan en deze was hetzelfde als vanochtend, had ook niet anders verwacht eigenlijk... Alleen nu was de urine ook minder geconcentreerd... Ohhh wat kun je jezelf toch gek maken he...

9. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Ik ken het meid :)

Ik hoop met je mee!

10. Bij jou is het iig positief dat de testen duidelijker worden he!! dat is heel fijn!

Zou willen dat ik vanochtend niet getest had... dan was ik nog steeds heeeeel blij met mn test van gisteravond (hoezo kop in het zand steken...:))

11. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Ik zal pas gerust zijn als ik een hartje heb zien kloppen en dan nog... Want vorige keer ging het daarna ook nog mis. Maar kom we moeten positief denken.

Ik heb nu terug hoop en dat is gevaarlijk vind ik. Ik heb terug menstruatiepijntjes hopelijk is dat allemaal normaal.

Ik snap je dus als geen ander meid. Ik hoop dat ze bij ons toch blijven donkerder kleuren!! Dat je volgende test weer even donker is of donkerder dan die van gisteren!!!

12. Tja, helaas weet ik ook dat het nog heel lang fout kan gaan (na 20 weken nog), maar juist daarom heb je dan zo erg die bevestiging nodig he:(

Het is denk ik goed om positief te blijven denken, ik hoop dat we allebei daarvoor beloond worden!!! Hou je me op de hoogte?

De krampjes hoeven natuurlijk helemaal niks te betekenen, al kan ik me voorstellen dat je er toch heel onzeker van wordt...

13. knufje

knufje Lid

Apr 13, 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die testen zien er toch wel heel goed uit, Lolieken... Proficiat!

14. michele25

michele25 Fanatiek lid

Apr 5, 2010
    4,657
    1,778
    113
    Female
    nou lolieken denk dat het wel duidelijk is. je bent gewoon heerlijk zwanger meis:D

15. michele25

michele25 Fanatiek lid

Apr 5, 2010
    4,657
    1,778
    113
    Female
    dan erbij ik heb ook menstr krampen, en ze beginnen nu wat minder te worden. enkeld steken onderin buik nog beetje. en onderrug.

16. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Dit zijn de dipsticks waar het allemaal mee begonnen is. Ik wou mijn kruidvattest nog even sparen en niet onmiddellijk een ochtend later doen. Maar ik kon het dus niet laten om toch te testen met een dipstick. Ik vind wel dat de dipsticks trager stijgen maar het lijkt erop dat die van vandaag weer een stukje donkerder is dan die van gisteren...

Ik ben nu één dag na mijn nod of net op mijn nod ik weet het niet 100% is dit soort streepje ok op je nod of 1 dag later? Moet die dan al knallen?

View attachment 74677

Hoelang zou ik wachten met mijn laatste kruidvatje? Na deze durf ik niet meer terug naar de winkel. :D Ik had 2 pakjes moeten kopen. :p

17. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    De onderste is die van vandaag...

18. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    die onderste is flink donkerder hoor.. niet een beetje!!!!!...SUPER

19. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Ik durf het niet te hopen maar het is alsof mijn hcg sinds gisteren een boost maakt... Daarvoor waren ze allemaal veel lichter. Sinds gisteren beginnen ze er echt te staan...

De kruidvat is voor vanavond en dan stop ik toch weer een tijdje met testen. Dénk ik. :p

20. knufje

knufje Lid

Apr 13, 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had pas een knaltest, een week na mijn nod. Ik vind die laatste test trouwens al heeeeel mooi!
    Geniet er gewoon van zou ik zeggen!

Share This Page