Die strips zijn van idem fabrikant als kruidvattestjes (2voor5) Ze zijn enkel korter afgeknipt en ander stipje geplakt om vast te houden. En dat ziet er goed uit nu maar hopen dat alles goed groeidt vanbinnen!!!
Die onderste ziet er echt prima uit hoor! Volgens mij lig je echt helemaal op schema en hoef je je geen zorgen te maken. Kom je je straks ook melden bij de februari 2011 mama's? http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/210626-februari-2011-mamas.html
Lolieken, hoe gaat het met je? Bij mij is het helaas mis gegaan, maar ik wens jou een hele mooie, gezonde zwangerschap toe!
Gefeliciteerd!! @marjolein103 Wat erg voor je,hoop dat het de volgende keer goed blijft plakken en dat je een gezond kindje in je armen mag sluiten!
@marjolein, ow, vervelend dat het is misgegaan! sterkte! @getrainde gluurders, ik ben ook al een paar maanden bezig met ovulatietesten, maar ik kom er gewoon niet meer uit! wat is het geval; bij mij blijft het teststreepje heeeeel licht door de maand heen, of helemaal geen streepje. dus die zichtbare streep waar de test over spreek,blijft bij mij uit!:x terwijl de controle streep goed zichbaar is, dus heb de test wel goed uitgevoerd, toch? wie kan mij hierbij helpen? wie weet hier een antwoord op? wanhopige ikke...
Ik kan er geen uitleg voor geven maar ik had net hetzelfde bij de dipsticks van wonfo terwijl ze bij andere gewoon werkte. Ik ben die maand ook zwanger geraakt... Maar het ging niet goed. Daarna liet ik ze maar voor wat ze waren en deze maand ben ik terug zwanger en tot hier toe loopt het goed. Je echt niet te veel gaan vastpinnen en gewoon lekker klussen of je nu positief test of niet. Ze hebben niet altijd gelijk die testjes. Niet wanhopen. Gewoon lekker klussen!!
@lolieken, ow, nou ik duim voor je dat alles nu wel goed gaat! dank je voor je bemoedigende woorden! zo fijn, dat je hier je verhaal kwijt kunt, ondanks dat je elkaar niet kent! het probleem ligt juist bij het 'klussen'...mijn man heeft erge rugprolemen en een heel laag libido, dus ik dacht dat die testen de uitkomst waren! zo geeft het mijn man niet zoveel stress, dacht ik, maar ondertussen raak ik er zelf een beetje gestressed van! pfff...zeker nu we er achter zijn dat mijn man te weinig zaadcellen heeft! dus wordt het nog lastiger om zwanger te raken! x
Ow meid dan is het idd een pak lastiger. Mss een ander merk proberen. Welke ben je nu aan het proberen? Vanaf wanneer begin je te testen? Is er een mogelijkheid dat je te laat begint??
ik heb nu dipsticks van sensitest. die staan over het algemeen toch goed aangeschreven, dacht ik. ik begin meestal na de laatste dag van mijn laatste ongi tot bijna de volgende, omdat een vriendin van mij zwanger is geraakt terwijl ze nog een beetje vloeide... zou het anders ook niet weten!
Nee je hebt gelijk dan zou je op tijd moeten zijn. Heel vervelend natuurlijk. Ik hoop dat je toch snel duidelijkheid krijgt. Mss zijn er hier andere dames die je wel wat meer uitleg kunnen geven. Want ik heb ze maar 2x gebruikt en het waren 2 verschillende merken. Hopelijk heb je toch snel succes!
@lolieken, dank je! we gaan het gewoon volgende maand weer proberen! en ik hoop idd. er dat anderen zijn die mij ook kunnen helpen!