Hoi hoi, Hier weer een bericht van mij. gisteren en vanochtend had ik een zwangerschapstest gedaan met die van de babyboomshop. nu lees ik overal slechte verhalen hierover. ik dacht wel vaag een streepje te zien,maar toch vertrouwde het niet. ik wilde eerst wachten tot vrijdag, maar toch maar gauw naar de drogist gegaan en daar de kv 2 voor 5 euro testen gehaald. en natuurlijk gelijk eentje gedaan. ik ben zo bang en onzeker, maar wat zeggen jullie? zie hieronder de foto. ik heb eind januari een miskraam gehad ( was 1e zwangerschap) en toen zag de test er ook zo uit. naar mijn idee heb ik gisteren mijn nod gehad, maar eigenlijk weet ik dit ook helemaal niet zeker, want ik heb een onregelmatige cyclus. de laatste keer had ik 28 dagen en daar ben ik dus nu ook vanuit gegaan. ik hoor graag van jullie. groetjes sannie Bekijk bijlage 80816
Ik kan het eigenlijk nauwelijks nog geloven. ik doe vrijdag nog een test om te kijken of deze al donkerder is dan. vrijdag gaan ik en mijn vriend voor 10 dagen op vakantie naar het noorden van het land, samen met mijn schoonouders. Dat doen we elk jaar en elk jaar vliegen de flessen wijn er op de avondjes doorheen. nu dus ff niet,hahahahaha. had 2 weken geleden een blaasontsteking, dus ik gooi het daar maar op, dat de kuur verlengd is. oja hoe zit het trouwens met ibuprofen en paracetamol?? ik heb deze nm aan het begin van de week geslikt ivm keelontsteking. kan dit kwaad????? maak me nu al weer zorgen, pffff wordt ook wel moe van mij zelf. groetjes sannie
paracetamol en ibrufen kunnen geen kwaat hoor bij een zwangerschap, ik heb de zwangerschap door van mij 2 kindjes last van migrene gehad en de ha vertelde dat ik dat gewoon kon slikken niks om je zorgen over te maken groetjes
In het begin kan het vrij weinig doen. Maar nu geen IBUPROFEN meer innemen, dit is namelijk WEL schadelijk voor het vruchtje. Paracetamol mag je gewoon innemen. Enne GEFELICITEERD!!!
klopt als het de versies zijn zonder toevoegingen.. dus zonder codeine en caffeine. ibuprofen niet meer nemen, maar paracetamol. Heb zelf ook migraine en neem soms om het te onderdrukken paracetamol in
Dan zal ik als ik jou was naar een andere HA gaan want IBRU is dus WEL schadelijk voor het ongeboren kindje! TS, geen zorgen maken 1 of 2 ibru kan nog niet zo veel schade aanrichten, maar niet meer gebruiken en op de GEWONE paracetamol over stappen!
SUPER ZWANGER!!!!!.. GENIET ERVAN MEID.. al is dat soms erg moeilijk na een mk... probeer te vertrouwen op je lijf...knuff