Hi meiden, Ik ben nu 37 weken zwanger en nu al een paar uur lang is mijn baby zooo druk . Maar dan heeel laag in me onderbuik voel ik echt geduw, stoten, trappen, geborrel alsof de kleine aan het trappen is maar dat is niet mogelijk want vanaf 26 weken is hij al helemaal ingedaald dus zijn hoofdje zit daar onderin waar ik al dat geduw voel .... (hihi het gevoel is moeilijk uit te leggen). Herkent iemand dit ?
Ik wilde ook al zeggen de handjes. Waarschijnlijk heeft hij ze naast of bijna boven zijn hoofdje? Liefs,
Heel herkenbaar... Ik heb steeds het vermoeden dat het de handjes zijn! Tevens draait ze maar met die kont heen en weer...
Hier komt dat gevoel. Zijn denk ik z'n handjes, alsof ie die bij z'n gezicht wil duwen, maar niet past. Z'n hoofdje ligt al een tijdje in de bekken.
Daarbij liggen de voetjes vaak helemaal niet aan de andere kant van je buik, maar juist in de buurt van het hoofdje. Hij zit dubbel he Hoofd onderin, billen bovenin, rug aan de ene kant en de voeten dan weer naar beneden. Dus het kan best een combi zijn. En herkenbaar. Soms als mijn buik heel ontspannen is, en ik geef 'em een duwtje, dan is het alsof er een monstertje door heel mijn buik kruipt, echt m'n hele buik gaat heen en weer. Hilarisch!
Ik denk ook inderdaad handjes. Maaruh....was jouw kleine met 26 weken al ingedaald? Of bedoel je 36 weken? Dat laatste lijkt me namelijk wat logischer