Normaal gesproken kan ik met al mijn wasvragen bij mn moeder terecht (is een ware was goeroe). Maar op deze weet zelfs zij geen antwoord. Ik heb sinds enige tijd nu ik zwanger ben een sterkere transpiratie geur. Niets ergs denk je dan. Keer tussen door onder je armen wassen en wat vaker deo op doen en schoon shirt aan, klaar. Ja dacht ik dus ook... Maar nou wil het dat die geur niet uit mn tshirtjes wil Ik was gister de was aan t ophangen en dacht nou nou...mag me wel weer eens ff gaan wassen want ik rook mezelf. Sta ik in de douche en ruik niks meer. Toch maar gewassen want naja keer teveel is ook niet verkeerd met dit weer Kom ik daarna weer langs de schone was..ruik ik t weer! Dus ik snuffel eens langs de was af...GATVER! Mijn "schone" tshirt ruikt onder de armen alsof hij nog niet gewassen is Heb hem nu al 3 x gewassen en t wil er niet uit Iemand tips voor deze ellende? Straks heb ik nog maar n paar tshirtjes die passen ivm mn dikke buik en wil die tijd toch ook nog n beeeeetje fris ruikent door komen
Euh... das een hele goede... Ik zou het eigenlijk zo ook niet weten.. (hier heb je natuurlijk ook niets aan) Heb wel eens ergens gehoord dat het wassen met Robijn zou helpen, maar weet niet of niet ook echt zo is!?
Van die robijn handwas? Ben bereid om t te proberen hoor. Heb nu al 2 tshirtjes die ik niet meer aan wil vanwege dit
Ik heb geen idee.. Ben zelf nl. ook al eens druk aan het zoeken geweest op het internet, maar kon ook erg weinig er over vinden.. Zweet nogal snel van mezelf en soms krijg je die lucht er idd echt niet meer uit! En dat is zo balen... Laat idd maar ff weten! Ben benieuwd!
ik zou het ook niet weten. heb wel een goede tip voor zweetoksels odorex maar geen deo maar dat is een soort lotion wat je voor het slapen gaan onder de oksels smeert en het er s'morgens weer afwast. wel daar naast gewoon deo gebruiken je zweet gewoon echt niet meer tenminste een heel stuk minder!
Ik heb een douchegordijn van Sealskin, zo'n stoffen ding wat je makkelijk kan wassen in de wasmachine. Nou heb ik er allemaal vochtplekjes in, het lijkt dat het douchegordijn zo goor is. Ik heb al van alles geprobeerd om de vlekken eruit te krijgen maar niks werkt. Oxi spul, de hele nacht weken... wie kan me helpen?
Beste Liesje, Ik heb je vraag hier even bij dit topic gezet... Blijft het een beetje overzichtelijk met al die wasvragen hier op het forum ... Succes, Josien
Liesje ik heb gehoord ( ik heb zelf geen douchegordijn dus geen ervaring ) dat zo'n bruistablet voor het kunstgebit werkt!
@Wilma ik heb het probleem ook gehad...soms wel 3x wassen en nog de geur er niet uit tot dat ik Biotex oxiefect heb genomen ( de spray) goed spuiten op de binnenkant van je shirt lekker nat maken en dan gelijk in de was en het "grote"programma gebruiken...heb ook gemerkt dat kort programma niet alles eruit haalt.... suc6 gr Janette