Nóg niet ongesteld....

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door aukje86, 6 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aukje86

aukje86 Actief lid

6 jan 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    Hallo,

Aller eerst de beste wensen voor 2010!

Ik had een vraagje over wanneer je normaal gesproken weer ongesteld wordt na de bevalling. Mijn zoontje is nu al weer bijna 11 weken, ik heb hem bijna 4 weken volledige borstvoeding gegeven, nu dus al bijna 7 weken niet meer. Ik ben nog steeds niet ongesteld geweest. Ik heb ook maar heel kort gevloeid. Drie weken alleen wat roze afscheiding gehad. Ik heb wel onveilig seks gehad.... :) Is het aannemelijk dat ik binnenkort gewoon ongesteld word of zou ik toch zwanger kunnen zijn? Ik heb overigens al wel een test gedaan, twee. Eén deed ik twee weken geleden en was nogal onduidelijk en de ander deed ik vorige week en die was echt duidelijk negatief. Kan ik dan te vroeg getest hebben? Wanneer zou ik in ieder geval weer echt ongesteld moeten zijn of beter even langs de huisarts kunnen gaan?

*edit* Oh ja, ik heb trouwens wel steeds lichte ongesteldheidspijn maar er komt dus helemaal niks...

Groet Aukje

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi aukje,

Het kan soms wel een jaar duren voordat je cyclus weer op gang is. Er zit geen tijd aan vast! Het is afhankelijk van wanneer je onbeschermde gemeenschap hebt gehad of je te vroeg hebt getest. JE ben WEL vruchtbaar! Doe voorzichtig!

Imke

Deel Deze Pagina