hallo, ik kon zaterdag 22 dec testen negatief, maandag 24 dec wat bruin verlies gehad en daarna wat bloed verlies, niet veel, de volgende dag weg en nu nog steeds.. vrijdag 28 dec heb ik weer getest weer negatief, maar had de test midden op de dag gedaan, is denk ik niet slim.. Ik heb last van me borsten en vaak voel ik een raar gevoel in me buik, slaap slecht en ben erg moe. wanneer kan ik weer het beste testen? liefs nikky
Hoi Nikky, als je een regelmatige cyclus hebt, denk ik toch dat je wellicht een lichte menstruatie hebt gehad dit keer. Pijnlijke borsten hoeven niet perse een teken van en eventuele zwangerschap te zijn helaas. Ik denk dat je het beste nog een week kunt wachten met testen, want als je toch zwanger bent, moet de test dan wel positief zijn in ieder geval. Groetjes Brigitte
hallo, bedankt voor je reactie! ik heb nog nooit maar zo ontzettend weinig bloed verloren, het waren echt van die bloed propjes als ik het zo kan zeggen en donker rood.. die test van vrijdag had ik om 1600 gedaan, en daarvoor veel gedonken.. dat maakt dan dus niet uit? liefs Nikky
Hoi Nikky, nee, dat maakt niets uit, ook in een hele lichte plas midden op de dag zou het zwangerschapshormoon moeten zitten. Succes! Groetjes Brigitte
hallo brigitte, bedankt voor je berichtje. ik ga het gewoon afwachten en ik beschouw die ene dag gewoon als ongi.. we zien wel waat het schip strand! bedankt voor je reactie's. liefs Nikky