Hier ook 1 ring. Na verloving samen de ringen uitgekozen en onze namen in laten zetten. Tegen ons huwelijk aan de datum erin laten zetten en laten polijsten.
ik draag mijn verlovingsring links en mijn trouwring rechts! vriendschapsring hangt aan m'n ketting, die pas ik niet meer
Heb nooit een verlovingsring gehad en mijn trouwring ben ik kwijt geraakt op vakantie in Groot Brittanie.
Mijn trouw en verlovings ring klikken op elkaar. Mijn man was wel teleurgesteld toen tijdens ons wettelijk huwelijk mijn verlovingsring aan de andere hand zat. Want de bedoeling was dat ik dan zou zien dat die twee op mekaar gaan, maar mocht volgens degene die het huwelijk voltrok geen ring om m'n trouwvinger (is schijnbaar een regel hier, geen idee of dat in NL ook is). Dus moest ik hem even rechts dragen. Maar sindsdien altijd samen, doe ze alleen af als ik handcreme op doe of gehaktballen maak ofzo (gaat anders overal tussen zitten ).
Ik blijf hem waarschijnlijk wel dragen ja na onze trouwdag omdat ik hem mooi vind en lekker vind zitten.
De "eerste" verlovingsring draag ik wel (links), maar de tweede niet. De tweede was voornamelijk om aan de trouwring te wennen, ik heb namelijk een gruwelijke hekel aan ringen!
Nee ik draag hem nauwelijks meer. Ik werk in de zorg en mijn toen as man wist dat ik dan toch alleen mijn trouwring aan mag houden op het werk (en zelfs dat eigenlijk officieel nog niet). Dus hier ligt hij inderdaad in een la en heel af en toe draag ik hem wel maar dan moet ik er maar net aan denken..
In mijn trouwring staan 2 data en die draag ik rechts. Wel draag ik links een vervanging van mijn trouwring toen ik hem nog als verlovingsring gebruikte. Mijn man heeft een opaal uit een oude ring in een nieuwe zetting laten maken en die kreeg ik op mijn trouwdag.
wij hebben onze verlovingsring helemaal laten opknappen en datum laten bijgraveren voor het trouwen, draag hem altijd
Verlovingsring is trouwring, altijd aan dezelfde hand gedragen (links). Van data bijgraveren is het nooit gekomen. Momenteel zit-ie bijna continue in mijn portemonnee, omdat ik m op mijn werk niet mag dragen en ik m in t weekend vergeet om te doen