Vriendin van mij heeft 2 kaartjes voor plopsaland. Maar nu vragen we ons af of het wel leuk is voor kindjes van bijna 2? Dus is er hier iemand geweest en wat vond je er van?
wij zijn vorig jaar geweest met onze dochter van 2 en zoontje toen nog 5. voor hem vond ik het leuk voor mijn dochter minder ze snappen het nogo niet helemaal en vond sommige dingen echt eng.maar ja misschien voor haar kindje anders en als je gratis kaartjes hebt zou ik gewoon gaan. en dan zie je wel wat ze leuk vind
Wij vonden het een hele grote tegen valler! Attracties mwah leuk ja maar niet verschrikkelijk bijzonder. En dan zwijg ik maar even over wat je kwijt bent voor een hapje/drankje!
Ohh dat is wel jammer dat het eten en drinken zo duur is. Maar dat is eigenlijk in elk pretpark wel duur toch? Of hier nóg duurder?
Ik vond het hier echt nog duurder dan normaal maar is wel al 2 jaar geleden en de prijs weet ik niet meer precies. Ik vond de combi van de lange reis (ruim anderhalf uur) de entree, prijs/ kwaliteit en keuze eten/drinken en attracties absoluut niet de moeite waard. Oh en het was verschrikkelijk druk!
mijn zoontje was 2,5 toen we daar heen waren gegaan en ik vond het voor hem niet zoveel aan. er waren ook overal lange rijen en hij rende steeds weg omdat hij niet wilde wachten. hier viel het dus tegen.
wij denken ook om er naartoe te gaan. We sparen voor extra korting bij de c1000. Dat scheelt toch weer wat.
Plopsa indoor in Coevorden? Was hier een groot succes met mijn zoontje van toen 2,5. Hij heeft het er nog over (8 mnd terug). Vooral omdat Bumba kwam en Bumbalu en kabouter plop. Daar mocht ie mee op de foto en een handje geven. Hij vond het helemaal geweldig. Het is niet groot, wel duur. En je zoontje zal ook niet in alle attracties mogen. Maar er zit wel een erg leuk speeltuintje bij voor de allerkleinsten, draaimolen en nog wat dingetjes. Een kinderdisco waar K# enzo gedraaid wordt Wij hebben ons er een uurtje of 5 vermaakt.
Wij zijn er geweest met onze dochter van 2,5 en ze heeft zich goed vermaakt. Nadeel was dat ze voor sommige attracties net te klein was, dus bleef er niet zo heel veel over. Na in plopsa outdoor te zijn geweest viel dit behoorlijk tegen moet ik zeggen..
hier naar plopsa indoor in coevoorden geweest. Het eten/drinken was werkelijk waar extreem duur. Zo duur is het zelfs in andere pretparken niet. Verder vonden mijn kids het op die leeftijd echt niks aan.
Plopsa indoor hasselt zijn wij geweest toen ons zoontje 2 was....we vonden er alle 3 niets aan haha. Mn zoontje stond echt verloren te kijken, ik vond het klein, enorm duur en gewoon erg tegenvallen heel jammer maar voor ons nooit meer! Na 1,5 uur waren we weg.