Over een week gaat het dan eindelijk gebeuren; ik ga met een goeie vriendin voor een week naar amerika, alweer een half jaar geleden won ik de reis op de radio en nu is het al zover! ondertussen hebben we alle info en het is echt gaaf, we gaan het weekend eerst naar de grand canyon en maken daar een helikoptervlucht en een huifkartocht (we mochten ook op het paard maar we doen maar voorzichtig aan ) en na het weekend terug naar las vegas, we krijgen nog geld mee dus dat is helemaal mooi en we zitten daar in het luxor hotel (pyramide). Ik vind het nou wel spannend worden en ik zal mijn gezin ook erg gaan missen maar gelukkig is mijn vriend een week vrij die gaan dus ook leuke dingen doen! ik denk dat ik volgende week best zenuwachtig ben!
Ooo gaaf... Ik ben ook echt JALOERS! Jij gaat mijn droom waar maken.. erg erg erg jaloers maar veel plezier en n goede vlucht...
dank jullie wel! ja dat weet ik nog dat je dat gehoord had moontje verder had niemand me gehoord haha ja het is ook zeker een droom van me en daarom had ik zoiets toen ik die reclame ervan hoorde 'die moet ik winnen' want ze hadden het ook over area 51 en daar gaan we ook heen!
Wat ontzettend gaaf Een hele fijne vakantie toegewenst en een goede vlucht natuurlijk, laat je nog op het forum weten hoe het was?
Oh wat gaaf! Gefeliciteerd met deze reis. Amerika is echt mijn lievelings vakantie land. Leuke dingen ga je doen en zien!
Hartstikke leuk. Wij zijn vorig jaar in die regio geweest. Ontzettend veelzijdig. Jammer dat je maar een weekje hebt. Veel plezier!
heeeeeel veeel plezier.. Hier de wens om over een aantal jaar te gaan, we wouden voor het trouwen 3 weken heen maar dat liep in de soep vanwege mijn 2e hernia.
Wow wat gaaaaf!!! Ben er 2 jaar geleden geweest en wil zeker nog een keer terug... Heel veel plezier!!!!
Area51... Ik ben jaloers! Daar wil ik zeker een keer naartoe. Heel veel plezier in de stad waar ik getrouwd ben, Las Vegas is zooooooooo gaag!
Ik ben ook jaloers!!!!! Joh jij gaat het zo leuk krijgen dat je niet eens tijd hebt om je gezin te missen Heeeeeeeeel veel plezier gewenst!!!! The Grand Canyon is zoooooooo mooi!!!!