hallo Ik ben u 24 weken zwanger en heb al anderhalve dag geen gevoel meer van de klein terwijl dat voorheen egt elke dag was. Ik ben bang dat het niet zo goed gaat. Wie had dit ook/
Ik geloof dat bij 24 weken nog niet perse hoeft te voelen, maar als jij je ongerust maakt, moet je gewoon direct de vk even bellen. Over dit soort dingen kun je beter een keer te vaak dan te weinig bellen. Ik heb het zelf wel meegemaakt, maar toen was ik al ruim 41 weken zwanger. Ik moest toen direct naar het ziekenhuis voor een ctg en daar is een afspraak voor een inleiding gemaakt.
ik had dit met 25 weken en 5 dagen dat ik de kleine al anderhalve dag niet gevoeld had ik heb gewoon de vk gebelt en mocht langskomen de volgende dag voelde de kleine al sinds 19 weken elke dag ook al heb ik de placenta aan de voorkant dus was ook ongerust oke ik heb een angelsound en hartje was wel aanwezig maar toch wilde de vk me zien gewoon bellen zou ik zeggen
ja maar ik voelde het elke dag gwn en nu ineens anderhavle dag niets meer normaal als ik ging liggen dan voelde ik de kleine gelijk maar nu hellemaal niet. Bedankt voor de snelle reacties
gewoon ff bellen en vragen of je vandaag nog langs mag komen weet je wat ook helpt? is mij verteld en heb het uitgetest het werkte even op bed op je buik liggen en dan kan de kleine ook wakker worden of gaan draaien of half op je buik liggen hier helpt het elke keer als de kleine erg rustig is om je toch gerust te stellen
dat heb ik al geprobeerd ik heb op me buik gelegen en normaal gaat de kleine dan protesteren maar nu deed hij dat ook niet/ Dus ga effe bellen bedankt
dan gewoon bellen hoor en zeggen dat je vandaag nog langs wilt komen de eerste keer hielp het bij mij ook niet de 2de en 3de keer dus wel
hoi ik heb het gehad met bijna 27 weken, en ik voelde de kleine eerst ook iedere dan, toen ik langs mocht komen bij de verloskundige heeft ze me door gestuurd naar het ziekenhuis daar hebben ze een hart filmpje en een echo gemaakt alles was goed, maar de kleine lag met de beentjes naar me rug toe. en de volgende dag heeft de kleine me weer blij gemaakt door zich om half 6 al te melden maar moet wel zeggen dat ik de kleine pas goed voel als ik ga liggen maar gewoon bellen ben benieuwd wat ze zeggen, succes gr veronique
Haha ben inderdaad ook benieuwd of je al gebeld hebt Maar vanaf 28 weken hoef je je beebje pas dagelijks te voelen, dus niet alt e ongerust maken :d
hey hey meiden Ik heb gister nog gebeld en moest gelijk langs komen. Gelukkig was alles goed. En had niet meer ontsluiting gekregen want ik had al 1 vingertopje ontsluiting maar het is gelukkig niet meer geworden. Als ik harde buiken blijf houden smaen met menstruatie klachten om de 5 moeten moe ik gelijk bellen Bedankt voor jullie medeleven.
pfjoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee je maakte me al bang hoor wil je dat niet meer doen whaha geintje nee maar schrok wel hihi dus de volgende keer gelijk bellen