getrouwd in buitenland

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 31 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hey patries wat leuk dat jullie daar ook zijn getrouwd.
    In welke chapel zijn jullie getrouwd?
    Wij in de candelight chapel tegenover circus circus.
    Het was erg mooi, onze dienst duurde een half uur,
    maar we hadden niet met Elvis, dat vonden we niet leuk.
    We hadden super mooi weer, m'n moeder haar vriend en m'n broer waren erbij.
    En wat Amerikaanse vrienden van m'n moeder.
    Sávonds hebben we ze uit eten meegenomen.
    Thuis in nederland hebben we na een maand een klein feestje gehouden.
    Wij vonden het super leuk, echt wat we zelf graag wouden, zonden een verplichte meega bruiloft van een fortuin te organiseren.
    Ook hebben we daarna een rondreis gemaakt met de bus door de staten, Nevada Californie Utah en Arizona.
    Groetjes Mensi.
     
  2. patries38

    patries38 Bekend lid

    2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Mensi,

    geweldig he, Amerika?Wij zijn getrouwd in Treasure Island. We hadden dit in Nederland allemaal geregeld, zelfd de trouwkleding hebben we meegenomen.We hadden het geheim gehouden, dus we waren alleen met ons gezinnetje, en ik vond het super!!Echt onze manier. Wij zijn erg reislustig dus dit paste ons ook, we hebben elkaar bv. ont,oet in China, dus dat zegt genoeg.We zijn in Las Vegas 5 dagen gebleven, in logeerde in MGM hotel, erg luxe.Geweldige ervaring, en het ging super met onze kinderen van toen 2 en 3 jaar oud.Daarna hebben we twee weken rondgetrokken met de camper.Dit jaar gaan we weer maar dan een hele maand, ook met de camper langs de westkust want twee weken was te kort, we willen nog zoveel zien.Ik heb er geweldig veel zin in, en echt super goed te doen met kinderen. Amerika is per uitstek een geschikt land met kinderen.Ik ben dan bijn a 10 weken zwanger, maar ik voel mij goed, dus dat lukt wel, kortom, een aanrader.

    groetjes Patricia
     

Deel Deze Pagina