We waren vandaag van plan om uit eten te gaan en nu krijgen we opeens een belletje van een broer die onderweg is! Ik heb bijna niks in huis alleen bloemkool, aardappelen, rode bieten in pot, gamba's champigons en kruiden. Wat kan ik in godsnaam klaar maken? Ik dacht zelf aan aardappelpure met bloemkool en gamba's maar dan is het toch zo droog : ik heb geen jus zakje voor over de bloemkool, kan ik iets met die champigonnen doen, een sausje van maken? wie heeft een recept! Ik haat onverwachts bezoek!
Joh, je kan toch zeggen dat je al plannen had voor vanavond? Jammer dan dat hij al onderweg is hoor! Had hij maar eerst even moeten vragen of het uitkwam of niet...
De supermarkt is nog open tot 18 uur! hahaha Ik heb geen idee, ben niet zo een keukenprinses! Anders bestel je wat! veel plezier vanaaf! kus miek
hij woont in frankrijk. Ik vind dit zo erg. Hij had even van te voren moeten bellen en dat ga ik hem straks ook vertellen!
nou uit eten met hem zie ik echt niet zitten! Ik heb geen zin in hem moet ik eerlijk zeggen. hij komt zo onverwachts.als er iets is wat ik haat is onverwachts bezoek! Ik kan niet naar de winkel omdat hij dus elk moment aan kan komen en iets bestellen gaat al helemaal niet in het dorp denk ik
ik zou hem voor straf langs de frituur laten rijden.... kan ie meteen wat lekkers meenemen hihi groetjes van Ramona
Heb je ook nog iets van spaghetti of andere pasta in huis? Gamba's en champignons bakken, pasta beetje kruiden met wat knoflook en peper/zout en olijfolie er overheen en dan de gamba's en champignons er op...
Heb je geen zak friet in huis? Kan je de frietpan gewoon aanzetten. Ik heb ook 'zo'n broer en daarom heb ik altijd wel een voorraadje in huis.
frietje of chinees halen, en vertellen dat je het waardeert dat hij op bezoek komt maar dat je liever hebt dat hij even vantevoren belt zodat je er rekening mee kan houden. heb daarom ook een hekel aan onverwachts bezoek. fijne avond toegewenst! joyce
de broer woont in frankrijk? ik geloof dat ik door het dolle heen zou zijn als mijn broer hier in zweden op de stoep zou staan. de eertse supermarkt of restaurant is hier 45 km vederop maar ik zou niet weten hoe snel ik daar moet komen om allemaal lekkere dingetjes in huis te halen. en ook al heb je weinig in huis. na een lange reis smaakt alles wel lekker hoor ook bloemkool zonder sausje
Op www.smulweb.nl kan je je ingredienten intypen die je hebt liggen en daar zoekt ie zelf recepten bij, mocht je per sé zelf willen koken