hoi meiden even een vraagje gewoon omdat ik nieuwsgierig ben om te kijken of andere meiden ook op een speciale dag zijn getrouwd of datum wij zijn 06-10-06 getrouwd we wilden graag een dubbel getal in onze datum en op die dag hebben wij elkaar in 2001 leren kennen en wat voor trouwring hebben jullie? ik heb een foto van die van ons in mijn album staan ik ben benieuwd naar de reacties
Ben zelf niet getrouwd. Maar krijgen vaak de vraag van wanneer gaan jullie nou trouwen dus heeft mijn vriend ooit met een gekke bek gezegt 11-11-2011 Het is het gekke getal en volgens hem zijn we beide gek genoeg \/
Wij zijn op 30-10-2006 getrouwd, en dat is op de dag dat wij 3,5 jaar samen waren. Kwam toevallig zo uit. Wij hebben hele simpele ringen met geelgoud en witgoud, geen steentjes of apparte vormen.
Wij zijn getrouwd op 4-4-2004....... Een wens ging in vervulling, dit was niet alleen een speciale datum maar ook een speciale locatie. Tijdens onze wereldreis hebben wij elkaar het ja-woord gegeven op een bounty eiland op het strand bij ondergaande zon.....*zucht*
Wij zijn getrouwd op 12-10-2000 Dit was tevens de datum dat wij elkaar leerde kennen , maar dan in het jaartal 1996 Op onze trouwdag waren we op de dag af 4 jaar samen Wij hebben brede goude ringen met een werkje erin . Niet te veel poespas hoor , maar wel mooi Ow ja , ze zijn geelgoud ... Groetjes Joyce
19-05-2005 op de kaart stond 19052005 johan en patricia dus heel veel mensen dachten er iets met 100 jaar was hahahah suf he was een prachtige dag. zijn dit jaar in het geboortejaar van onze 1 kleine 10 jaar samen!
Wij zijn op 16-06-2005 getrouwd. Eigenlijk wilde ik op 16-06-2006 trouwen, maar dat duurde hem te lang, hihi! We zijn op een 16e getrouwd omdat wij onze relatie begonnen op de 16e en ook zijn verloofd op de 16e. Dus was het voor ons een logische datum om dan ook op de 16e te trouwen!
wij zijn getrouwd op07-11-2005 twas niet echt een speciale datum maar was net 2 weekjes geleden 18 geworden dus mocht ik trouwen {|=
wij zijn op 24-04-2004 getrouwd! Niet speciaal om gedaan maar we wilden wel in de lente trouwen omdat mijn man toen nog in de horeca werkte en het in de zomer bijna onmogelijk was om verlof te krijgen. In elk geval we hebben 18 graden en super zon gehad. Mijn collega die in augustus getrouwd is had regen en 15 graden. (er is vaak mee gelachen dat wij in het gevaarlijke april wilden trouwen qua weer) Enne mijn ma verjaarde op 23-04! we waren de trouw vollop aan het regelen toen we we daar plots bij stil stonden! hihi Een betere verjaardag kon ze haar niet wensen, maar ze heeft er wel heel de avond mee ingezeten dat we haar verjaardag toch nog es zouden vermelden, dus hebben we dan ook niet express gedaan. Groetjes Winter
Wij zijn getrouwd op 11-06-2004......toen kenden we elkaar net 2 jaar. Voor ons was het wel bijzonder want ik was 7 weekjes zwanger ten tijde van de bruiloft....
Wij gaan 10-12-2007 trouwen Wij zijn gek van de decembermaand en we vonden dit wel een leuke datum We gaan 26-4-2007 in ondertrouw. Wij gaan 3-6-2007 7 jaar met elkaar wat gaat de tijd toch snel.
Ik ben op 06-05-05 getrouwd. ik wilde eigenlijk op 5-5 trouwen, maar dat kon niet omdat het hemelvaartsdag en bevrijdingsdag was. Nou, dan maar een dag later.
Wij zijn op zaterdag 7 oktober 2006 getrouwd omdat dat de eerste beschikbare zaterdag was! Niks speciaals dus.
Wij gaan trouwen op 30-03-2007. Geen speciale reden, deze datum was beschikbaar. We wilden trouwen op 20-07-2007, maar nu ben ik rond die datum uitgerekend.... Ringen zijn titanium met gouden randje en bij mij een diamantje! Liefs Elma
wij gaan trouwen op vrijdag 13 april! waarom ? vrijdag de 13e gewoon ff iets anders dan een ander zijn er meer die op vrijdag de 13e getrouwd zijn of gaan trouwen? kristy