Wij! Onze trouwdag was op 13-06-2003 en dit was ook een vrijdag. We hebben stralend weer gehad en een topdag, dus volgens mij is het DE dag om te trouwen! Maartje
Wij zijn op 26-08-2006 getrouwd, op de dag dat we 6 jaar een relatie hebben. Wanneer mensen ons vroegen of het een speciale datum was , zeiden we voor de gein: Nou 26 is gelijk aan 2 + 6 = 8. Dus vandaar augustus. En nullen hebben geen waarde dus dan is 2006 eigenlijk ook 26. En dan zag je de mensen denken, echt? De theorie hadden we een paar maanden na het prikken van de datum bedacht. Oh ja, we hebben gouden ringen met een richeltje, en in de mijne zit een klein briljantje.
wij gaan trouwen op 10-04-2007, dus iets eerder dan Kristy! geen speciale datum, dachten wij,maar nu blijkt het zo te zijn dat ik dan exact die dag 20 weken zwanger ben! Dus ik zit dan precies op de helft van de zwangerschap. Mijn vriend vroeg me op valentijnsdag ten huwelijk! haha, lekker snel geregeld hé? Onze ringen hadden we al, we zouden eigenlijk niet gaan trouwen, maar dat blijkt allemaal wel makkelijker te zijn i.v.m. de baby straks! De ringen zijn wit+geelgoud, met een golfrandje erin, en bij mij een briljantje ofzo erin.
11-12-2003 in ondertrouw, de volgende dag 12-12-2003 getrouwd en op 26-12-2003 (2e Kerstdag!) bruiloft, alle dagen in Cuba. Simpele, gladde ringen, gemaakt van Nederlands en Cubaans goud samen. Niet dat je dat ziet, hoor , maar er was daar niet genoeg goud aanwezig, dus hebben we wat samen laten smelten!
Wij zijn op 06-06-2006 getrouwd. Vorig jaar, was mooie dag. We hebben dit uitgekozen omdat we 6 jaar samenzijn en tevens een mooi symbolische datum was. \/
Vrienden van ons trouwen ook op 20.07.2007. Wij zijn getrouwd op 31.10.2005 op Halloween (kwam gewoon zo uit)
wij zijn getrouwd op 1 april. dit hebben wij altijd al gezegd tegen elkaar en toen die datum op een vrijdag viel had ik gauw een plannetje gemaakt om mijn grote liefde ten huwelijk te vragen. maar die datum hadden we eigenlijk omdat we het wel heel erg grappig vonden om op die datum te trouwen.
wij zijn getrouwd op 24 06 2006, wij zijn getrouwd op een zeer gewilde locatie en we wilden in juni en op een vrijdag trouwen, en deze was toevallig nog vrij..... wij hebben trouwens 33 graden gehad op onze trouwdag, errug warm :-&
Vrienden van me zijn ook op vrijdag de 13 e (toen september) getrouwd. Het was een schitterende dag, strak blauwe lucht, mooie temp 20+ kortom een dag om nooit te vergeten!
Wij trouwen volgende week dinsdag ! 20 maart ! Niet echt een speciale datum voor ons maar word het wel.
Wij gaan trouwen 6-6-2008, met een speciale reden: - Mijn geluksgetal is 6 - We zijn in 2006 gaan samenwonen ( deze maand, al 1 jaar ) - Ons huisnummer is 6. - Hij heeft me in 2006 Ten Huwelijk gevragen! Ik had graag ook in 2006 willen trouwen maar als je gevraagt word op 22-12-2006 is dat wel heel kort dag, om alles te regelen en geld bij elkaar te verzamelen Dus vandaar onze dag 6-6-2008 ( kijk eens op onze site: www.colindaensebastiaan.bruiloftsite.nl ) Onze ringen zijn: Geelgoud aan de buitenste randjes in het midden witgoud en daar bij mij 7 briljantjes in, hij verraste me er heel erg mee, had het nooit verw8 Liefs winnie
Wij zijn getrouwd op 20-05-2005. Wij waren 05-05-05, 5 jaar samen, maar toen was het hemelvaartsdag en nationale bevrijdingsdag, dus geen bruiloft mogelijk. Daarom hebben wij toen voor 20 mei gekozen en het was dankzij de familie een dag om nooit meer te vergeten. Zij hadden het vervoer voor ons geregeld. We hebben de hele dag in een koets met twee frieze paarden er voor mogen rondrijden. Helemaal geweldig!
Wij zijn 02-09-2005 getrouwt! Een hele speciale datum.... Waarom? Omdat het onze trouwdag en de mooiste dag uit me leven (tot nu toe) was! Dus een heeeeele speciale dag hihihihihihihi Had 20-05-2005 ook wel leuk gevonden, maar was te snel na ons besluit om te gaan trouwen! En die datum moest je een jaar van te voren bespreken..dus helaas!
Wij zijn in de zomer getrouwd. Geen speciale datum maar de zomer leek ons lekker zodat je altijd op je trouwdag wat meer kans hebt op mooi weer
wij zijn getrouwd op 03-10-03 dit is ook de trouwdag van mijn ouders al leeft mijn moeder niet meer ook mede daarom op deze dag getrouwd
Wij wilden ook 06-10-06 trouwen vanwege de mooie datum.. maar wegens omstandigheden werd het 22-09-2006. Het was totaal geen speciale datum (laatste zomerdag dat wel) maar ik heb er geen seconde spijt van gehad omdat het op 6-10 regende en er op 22-9 een schitterende strakblauwe lucht was. We hadden overigens wel een sprookjeshuwelijk. Kon ik dat nog maar een keertje doen.