Voor de gehoortest hoef je niets speciaals mee te nemen. Lotte was klaarwakker tijdens de test waardoor ik haar aan moest leggen om stil te laten liggen. Als je geen bv geeft zou je mss flesje voeding mee kunnen nemen..
Hier ook thuis gedaangelijk met hielprik. Maar idd als je flesvoeding geeft zou ik wat voeding meenemen als het rond 'etenstijd' is, maar verder nix hoor Duurt 5 minuten
het gaat iig niet met piepjes zoals bij volwassenen, volgens mij dingetje wat geluid laat weerkaatsen wat dan weer een resultaat geeft..
De test die ze tegenwoordig doen is een O.A.E. (Oto Accoustische Emissie) de Kinderen krijgen dan een dopje in het oor die op verschillende frequenties geluidsignaaltjes geeft en een "gezond" oor geeft dan zelf een soort trilling terug die weer opgevangen wordt door het apparaatje. heel simpel dus en al alles mee zit binnen 5 minuten klaar. http://www.hoorzaken.nl/oaes.htm groetjes Inge.
hier kwam men ook langs thuis... hielprik had ik in ziekenhuis aangezien ik daar nog was ivm Keizersnede