Denk je eindelijk van die vieze sneeuw af te zijn.. Valt er weer een bak naar beneden In 20 min tijd is alles alweer spierwit hier in Den Haag
Oh? Hier in Zoetermeer is er nog niks! We hebben vanmiddag in Snowworld afgesproken dus dat zou wel toepasselijk zijn.
hier ook nog niet gesneeuwt( hazerswoude dorp) hoop dat het ff weg blijft dan kan ik nog ff schaatsen
het heeft hier wel gesneeuwd maar het is niet blijven liggen, alleen de oude sneeuw ligt er nog van vorige week.
dat het daar maar blijft, wilde nog vlug even een rondje gaan schaatsen vandaag en dan mag het vertrekken
Yep ik dacht het er net zo over, en geloof me ik hou echt van de winter, maar ik was er klaar mee. Straks heel den haag weer op zn kop, ov, auto's ect, en ik moet straks mn zoontje ophalen bij oma met het ov :S
Ben ook wel klaar met met de winter maar hoop stiekem wel dat we hier nog zoveel sneeuw krijgen dat we de slee nog even kunnen pakken, mijn zoontje staat springend voor het raam neeuw neeuw te roepen dus hoop voor hem dat er nog wat meer komt, vorige week hebben ze ons vergeten met de sneeuw dus voor 1a2 dagen mag het van mij nog wel.
hier in veghel (nog) niks voor de brabanders,op kliknieuws geeft het weer idd sneeuw aan en dinsdag ook
Ik hoop dat het niet door zet en ook niet de motregen die ze daar bij jullie opgeven, want dan kan mijn kleine man vandaag niet naar huis toekomen... Dit zit op dit moment in Bleiswijk.