Hallo meiden, ik had onderstaand bericht ook bij het topic ' al zwanger' geplaatst maar misschien hoort het eerder hier thuis want zit nog op wachtbankje! Deze week zou ik ongi moeten worden (als ik niet zwanger ben uiteraard). Ik heb op 10 dpo (afgelopen vrijdag) twee felle messteken in mijn baarmoeder gevoeld (miss innestelling) en vannacht had ik enorme kuitkrampen in beide kuiten. Nu heb ik 2 vragen: 1) kan er 10 dpo nog innestelling plaatsvinden of is dat te laat? 2) kan je zo vroeg al bij eventuele zwangerschap kuitkramp ervaren?? Dus op 12 dpo. Hoor graag jullie bevindingen en ervaringen...pfff word er soms echt gek van! Liefs Missy
De kuitkrampen doen vreselijke pijn he? Ik heb dit beide zwangerschappen gehad ( ook voor NOD! ). Dus het kan een goed teken zijn. Maar iedere vrouw heeft andere symptomen!. 10 dpo is zeker niet te laat voor een innesteling. Dit gebeurd gemiddeld : 5 - 10 dagen na je ei. In sommige gevallen zelfs +10 dagen na je ei.
Zoooo dat doet verrekte pijn!! :x Ik heb echt nog nooit kramp gehad. Maar wens dit echt niemand toe. Hoop dat het ook bij 1x blijft. Ik hoop ook dat het een goed teken is. Maar mijn buik is nu erg opgezet en ik voel de menstruatie-achtige krampen toenemen. Ben bang dat het door gaat zetten...
Even kleine update voor degene die geïnteresseerd is: Vanochtend twee druppels (oud) bloed gehad. Heb geen opgezette buik meer en heb geen ongi krampen...terwijl vandaag wel nod dag is. Ik vind dit dodelijk spannend! Heb nu nergens last van..alleen wat opgezette borsten. Heb nu geen test in huis...maar durf eigenlijk nog niet te testen...😐om teleurstelling te voorkomen denk ik....
Ik krijg altijd pas veel later in de zwangerschap kuitkrampen. Magnesium kan helpen als het vaker gebeurt. Ik zou ook een dagje wachten als je al wat bloed gezien hebt, maar spannend!
Nouhouuu helaas vanmorgen ongesteld geworden. Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden zeg... Op naar de volgende ronde dan maar! Liefs!