Hier in 't Westen ook helemaal bewolkt maar als het goed is moet de zon nog wel komen.De oudste wil vanmiddag met zijn klasgenootjes naar het zwembad maar met onweer gaat dat natuurlijk niet door.
Hier is het een uur geleden losgebarsten. Ik moet zeggen ik vind het ff heerlijk zo'n verkoeling. Ik heb nu meteen alles opengegooid om ff door te laten waaien. Dadelijk moeten we alles weer potdicht maken om de hitte buiten te houden.
Hier regent het nu zachtjes... Maar geen onweer Vind onweer altijd wel mooi... als je binnen kunt blijven tenminste
Hier druppelt het nu, zit heerlijk op het balkon af te koelen Vanmiddag weer zon zeggen ze, dus welkom olifantenpootjes
Hier (half uurtje van Arnhem af) is het al even lekker aan het onweren en regenen. Ik heb heerlijk alles open gegooid en zit nu buiten te genieten van de verkoeling.
Hier ook, het is nu ook helemaal niet broeierig ( Brabant), maar lekker verkoelend. Hogelijk gaan de wolken snel richting noorden en kunnen we nog van de zon genieten vanmiddag.
Ik woon omgeving Eindhoven, en het heeft al flink geonweerd en geregend, maar nu zie ik het in de verte al opklaren Mooi weer is onderweg dames!
hier heeft het al flink geflitst en gekletterd 1 uur aan een stuk . nu is het terug droog hopelijk nog wat zon straks. ik zit in belgië aan nederlandse grens niet ver van Eindhoven.
VOlgens mij komt er nog een klein beetje regen (ZO Brabant), en dan kunnen we weer van het zonnetje genieten en de kinderen kunnen dan weer lekker zwemmen. Nu iig buiten ff lekker afkoelen
Volgens mij is die bui van Brabant dan hier een beetje langs gegaan, het heeft hier vanmorgen wel even flink gewaaid, maar verder niks bijzonders hier.
Heerlijk die regen hier! (Brabant) Heb net de regendans gedaan. Jammer dat het vanmiddag weer 32 graden word.:x
hier in twente barst het ook zo los vrees ik... heel donker en van ver hoor je het onweer al dichterbij komen... windje erbij... heerlijk... maar daarna graag weer zon
hier in noord limburg begon het tegen 8 uur flink te waaien met regen en onweer. nu is het droog en het ziet er naar uit dat de zon bijna doorbreekt. heb net maar weer alles dicht gemaakt,het is alweer benauwd buiten.
Ja jammer he. Nu was ik gisteren gelukkig vrij en heb met de kids echt genoten van een dagje strand. Vandaag zou ik met mijn collega/vriendin ook lekker strandje pakken maar dat gaat niet door vanwege het weer. Het kan echt elk moment losbarsten hier
Hier omgeving Zwolle zou het heel benauwd worden en super tropisch enz enz.. Nou het is bewolkt maar heerlijk buiten niks plakkerig ofzo.. vond het gister warmer en veel lekkerder!! haha Het rommelt hier trouwens wel en het is bewolkt en donkder.. ben benieuwd want heb zoonlief belooft dat ie uit school in badje mocht omdat het zo mooi weer zou worden!!!
woon je dichtbij waarschijnlijk hier ist ook hele morgen al regen, kinderen waren al boos op me want ik had toch gezegd "dat het mooi weer zou zijn!! En dat ze in het zwembad konden?!! Nou niet dus"