Getsie nu al onweer....

Discussie in 'De lounge' gestart door Hanneke23, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.189
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier in 't Westen ook helemaal bewolkt maar als het goed is moet de zon nog wel komen.De oudste wil vanmiddag met zijn klasgenootjes naar het zwembad maar met onweer gaat dat natuurlijk niet door.

2. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Hier ook al regen.. ik denk dat het vanmiddag droog is hier. ( bron buienradar ha ha)

3. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Hier is het een uur geleden losgebarsten. Ik moet zeggen ik vind het ff heerlijk zo'n verkoeling. Ik heb nu meteen alles opengegooid om ff door te laten waaien. Dadelijk moeten we alles weer potdicht maken om de hitte buiten te houden.

4. Hier regent het nu zachtjes... Maar geen onweer :( Vind onweer altijd wel mooi... als je binnen kunt blijven tenminste :)

5. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Hier druppelt het nu, zit heerlijk op het balkon af te koelen :D
    Vanmiddag weer zon zeggen ze, dus welkom olifantenpootjes ;)

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hier (half uurtje van Arnhem af) is het al even lekker aan het onweren en regenen. Ik heb heerlijk alles open gegooid en zit nu buiten te genieten van de verkoeling. :D

7. adi

adi Niet meer actief

Hier ook, het is nu ook helemaal niet broeierig ( Brabant), maar lekker verkoelend. Hogelijk gaan de wolken snel richting noorden en kunnen we nog van de zon genieten vanmiddag.

8. Blinq

Blinq Bekend lid

12 jan 2011
    708
    0
    0
    Ik woon omgeving Eindhoven, en het heeft al flink geonweerd en geregend, maar nu zie ik het in de verte al opklaren :D
    Mooi weer is onderweg dames!

9. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hier heeft het al flink geflitst en gekletterd 1 uur aan een stuk . nu is het terug droog hopelijk nog wat zon straks.
    ik zit in belgië aan nederlandse grens niet ver van Eindhoven.

10. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    VOlgens mij komt er nog een klein beetje regen (ZO Brabant), en dan kunnen we weer van het zonnetje genieten en de kinderen kunnen dan weer lekker zwemmen.

Nu iig buiten ff lekker afkoelen :D

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Woon onder R'dam en volgens mij glippen we de komende uren er nog tussendoor.

12. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.053
    2.554
    113
    Limburg
    Volgens mij is die bui van Brabant dan hier een beetje langs gegaan, het heeft hier vanmorgen wel even flink gewaaid, maar verder niks bijzonders hier.

13. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Heerlijk die regen hier! (Brabant) Heb net de regendans gedaan. Jammer dat het vanmiddag weer 32 graden word.:x

14. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    hier in twente barst het ook zo los vrees ik... heel donker en van ver hoor je het onweer al dichterbij komen... windje erbij... heerlijk... maar daarna graag weer zon :p

15. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    hier in noord limburg begon het tegen 8 uur flink te waaien met regen en onweer.
    nu is het droog en het ziet er naar uit dat de zon bijna doorbreekt.
    heb net maar weer alles dicht gemaakt,het is alweer benauwd buiten.

16. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ja jammer he. Nu was ik gisteren gelukkig vrij en heb met de kids echt genoten van een dagje strand. Vandaag zou ik met mijn collega/vriendin ook lekker strandje pakken maar dat gaat niet door vanwege het weer. Het kan echt elk moment losbarsten hier

17. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    hier regio zaltbommel heel de morgen al regen. geen bal aan. ben maar aan het poetsen

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hier omgeving Zwolle zou het heel benauwd worden en super tropisch enz enz.. Nou het is bewolkt maar heerlijk buiten niks plakkerig ofzo.. vond het gister warmer en veel lekkerder!! haha

Het rommelt hier trouwens wel en het is bewolkt en donkder..
    ben benieuwd want heb zoonlief belooft dat ie uit school in badje mocht omdat het zo mooi weer zou worden!!!

19. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    woon je dichtbij waarschijnlijk ;) hier ist ook hele morgen al regen, kinderen waren al boos op me want ik had toch gezegd "dat het mooi weer zou zijn!! En dat ze in het zwembad konden?!! Nou niet dus" :D :D

20. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik woon ook omgeving zwolle, vind het ook heerlijk nu buiten!

Deel Deze Pagina