Getsie nu al onweer....

Discussie in 'De lounge' gestart door Hanneke23, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Hier ook... Dochter is BOOS want ze mag van mama niet in het zwembad.. Nu staat ze met een toverstaf voor het raam onweer weg te toveren ;)

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ben wel blij dat hier geen onweer komt.. Maar wat regen zou heen overbodige luxe zijn.. :(

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hahaha dit! Ik vind het zooo grappig om al deze reacties op ZP te lezen, 'Wat een rotzomer', 'We slaan de zomer gewoon over en gaan gelijk de herfst in' (deze werd gepost in MEI!), terwijl het nog niet eens zomer is. Even Juli/Augustus afwachten, dan mag je klagen (of niet). :D :D :D

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    :D Zie het al helemaal voor me

5. Leliana

Leliana Niet meer actief

aaaaah:D:D

6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    ;) nu is het weer droog en klaart het wat op zou ik zeggen... ik vrees als de zon door gaat komen het erg benauwd wordt:(

7. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38

hier ook zwolle, maar vond het tot 15 min geleden ook heerlijk. Nu niet meer zo :D

8. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Hier is het al de hele ochtend benauwd, slechter kan het na de regen en onweersbui niet worden. Ik ben normaal gesproken dol op warm weer, maar sinds ik nog steeds hellp complicaties heb zwel Ik nu lekker op van het vocht.

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier begon het vanmorgen om half 6 al.. onweer , regen... beetje vroeger dan dat de weermannen zeiden... dus als idioot naar beneden om alles dicht te doen, kussens binnen te halen etc..

nu begint het op te klaren en temp loopt nu in tuin tegen de 27 graden aan... met windje.. en benauwd...

10. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    het klaart hier op inderdaad, en nu ik stil zit, heb ik dikke kippenvel op m'n armen! ;) Uh, ga maar weer aan t werk haha

11. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje

Ahhhhh jawel joh! :p

12. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    nu wel weer lekker idd. nou hopelijk nog een zonnetje :D

13. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Hier (west brabant) schijnt nu even de zon. Maar Buienradar brengt geen goed nieuws.
    Ik had de kids beloofd te gaan zwemmen vanmiddag, maar vrees het ergste. #balen

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Meeste onweer komt vanavond vannacht, maar dan moet het eerst opklaren en goed opwarmen.
    Gaat vanmiddag ook wel gebeuren. Wordt een vieze plakkerige bedoeling.
    Maar ik heb wel zin in een potje onweer. Helaas zit ik daarvoor niet in het goede deel van NL. Wat dat betreft baal ik wel eens, vanuit de perfecte onweer locatie naar de meet ongunstige verhuisd hahahaha.

15. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook al Zwolle (wordt wel een beetje eentonig zo hè haha), ik vind het weer nu wel prettig. Kan niet wachten tot er onweer is vannacht:D.

16. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Hier is t gewoon koel buiten! heerlijk!

Veenendaal!

17. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Zou de zomer alweer afgelopen zijn ;)

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier is het bewolkt en waait het maar meer doet het niet.
    Het is nu wel heerlijk buiten!

19. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Hier sputtert het inmiddels een beetje en in de verte dondert het wat. Maar poeh, wat is het benauwd zeg. Ik zweet niet snel, maar alleen al door buiten te zitten loopt het in straaltjes van m'n gezicht... Ik was voornemens om de hele dag met m'n luie gat in het zwembad te gaan zitten, maar dat is op de bank geworden, voetjes (alhoewel mijn voetjes inmiddels geen voetjes meer zijn...) omhoog, propeller aan, lekker niets doen!

20. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaja hier schijnt de zon nu volop :D
    omg Eindhoven hier trouwens

Deel Deze Pagina