Hier ook... Dochter is BOOS want ze mag van mama niet in het zwembad.. Nu staat ze met een toverstaf voor het raam onweer weg te toveren
Hahaha dit! Ik vind het zooo grappig om al deze reacties op ZP te lezen, 'Wat een rotzomer', 'We slaan de zomer gewoon over en gaan gelijk de herfst in' (deze werd gepost in MEI!), terwijl het nog niet eens zomer is. Even Juli/Augustus afwachten, dan mag je klagen (of niet).
nu is het weer droog en klaart het wat op zou ik zeggen... ik vrees als de zon door gaat komen het erg benauwd wordt
Hier is het al de hele ochtend benauwd, slechter kan het na de regen en onweersbui niet worden. Ik ben normaal gesproken dol op warm weer, maar sinds ik nog steeds hellp complicaties heb zwel Ik nu lekker op van het vocht.
hier begon het vanmorgen om half 6 al.. onweer , regen... beetje vroeger dan dat de weermannen zeiden... dus als idioot naar beneden om alles dicht te doen, kussens binnen te halen etc.. nu begint het op te klaren en temp loopt nu in tuin tegen de 27 graden aan... met windje.. en benauwd...
het klaart hier op inderdaad, en nu ik stil zit, heb ik dikke kippenvel op m'n armen! Uh, ga maar weer aan t werk haha
Hier (west brabant) schijnt nu even de zon. Maar Buienradar brengt geen goed nieuws. Ik had de kids beloofd te gaan zwemmen vanmiddag, maar vrees het ergste. #balen
Meeste onweer komt vanavond vannacht, maar dan moet het eerst opklaren en goed opwarmen. Gaat vanmiddag ook wel gebeuren. Wordt een vieze plakkerige bedoeling. Maar ik heb wel zin in een potje onweer. Helaas zit ik daarvoor niet in het goede deel van NL. Wat dat betreft baal ik wel eens, vanuit de perfecte onweer locatie naar de meet ongunstige verhuisd hahahaha.
Hier ook al Zwolle (wordt wel een beetje eentonig zo hè haha), ik vind het weer nu wel prettig. Kan niet wachten tot er onweer is vannacht.
Hier sputtert het inmiddels een beetje en in de verte dondert het wat. Maar poeh, wat is het benauwd zeg. Ik zweet niet snel, maar alleen al door buiten te zitten loopt het in straaltjes van m'n gezicht... Ik was voornemens om de hele dag met m'n luie gat in het zwembad te gaan zitten, maar dat is op de bank geworden, voetjes (alhoewel mijn voetjes inmiddels geen voetjes meer zijn...) omhoog, propeller aan, lekker niets doen!