Hier in Noord-Holland, vlakbij haarlem... t waait nu stevig, is al de hele ochtend bewolkt en begint flink af te koelen helaas! Ik heb gisteren heerlijk genoten in de tuin met mijn hoogzwangere vriendin en zoontje in het badje, een hele dag zonder driftbuien! Toen ik het badje leegkiepte en hij heel boos werd heb ik gezegd morgen weer! Ik weet niet of hij het begrijpt, maar hij is vandaag weer niet te genieten!
Hier schijnt de zon en het is warm! Het waait wel goed, had net de parasol al klaar gezet bij het badje voor als m´n zoontje dadelijk wakker is, maar de parasol lag even later bij de buurvrouw
HAhahaha! Hier ook een dochter die teleurgesteld is omdat ze niet in het zwembad mag. Niet omdat het regent, maar omdat de wind flink is en soms gewoon fris.
Hier, omgeving den haag, bewolkt, koude wind, 19 graden. Moet echt een dus jasje aan anders is het te koud. Gelukkig hebben we gisteren een heerlijke stranddag gehad
Hier vannacht flinke regen en hagel gehad, nu schijnt het zonnetje weer en is het al weer tegen de 30 graden
Nou.. Hier klaart het weer wat op en het is ondanks onweer en regen nog steeds warm!! Het toveren van dochter zal gewerkt hebben Ga het zwembad maar vullen Coevorden trouwens..
Hier (Friesland) is het best bewolkt maar heel benauwd! Het is nu 26 graden volgens de thermometer, maar het voelt echt plakkerig blehg. Ben benieuwd of wij nog onweer en regen krijgen, op buienradar lijkt het net steeds of het langs ons heen gaat.
Hier in Noord Limburg is de temperatuur in de schaduw inmiddels opgelopen naar 37 graden in de schaduw...
hier in totaal nu 3x onweer gehad voor eventjes maar nog steeds benauwd gaat het zo de hele tijd door of word het vanavond/vannacht dat het echt gaat uitbreken
Hier is het inmiddels al uren heerlijk weer, de kinderen spelen onder de sproeier, zwembad- pomp is kapot gegaan, op de verkeerde dag
Geen idee of het hier geregend heeft, maar volgens de meter buiten is het zo'n 22 graden. Is ook niet meer zo benauwd, staat een redelijk briesje gelukkig. Ook gewoon bewolkt, nog geen zon gezien. Die warmste dag lijkt hier toch (gelukkig) in het water te vallen.
Hier helmond nu bewolkt. Zon is wel geweest maar de wolken hebben de overhand. Vond het gisteren heter hoor.
Het is hier warm ( 28 graden ) met een luchtvochtigheid van 82%. Bleh. Kinderen zijn in het zwembadje aan het spelen. Ik zag een verwachting op noodweercentrale ( geeft o.a. waarschuwingen uit voor extreemweer ). Als die verwachting uit komt..... Oei. Wel heel gaaf onweer waarschijnlijk. Wolken- en neerslagfilm Nederland