Naar aanleiding van het andere onderwerp. Zeggen jullie ik hou van je tegen je kids? En hoe vaak dan? Ik zeg het elke dag en vaak meerdere keren per dag. Maar ik merk dat mijn eigen ouders dat maar raar vinden (die zeggen dat niet zo snel). Dus ben benieuwd...
ook al vinden wij dat allemaal raar, doe waar jij je prettig bij voelt schat! Ik hou van je tegen je kinderen zeggen is niks mis mee.
Ik zeg het ook elke dag,vaak meerdere keren. Ben zo niet opgevoed,en heb dat wel gemist eigenlijk,dat afstandelijke vind/vond ik vreselijk.. ik doe het dus mooi anders!
Ik zeg het elke dag tegen haar, meerdere malen! En zij ook tegen mij..zooo ontzettend lief, vooral als ze t uit zichzelf zegt, dan voel ik me echt helemaal warm worden van binnen *zucht*
wij doen het standaard als leana naar bed gaat dan zeg ik 'hou van lana' en zei zegt dan 'hou van mama',en met papa precies zo. maar we zeggen het overdag ook nog wel een paar keer.
Wij zeggen het heel vaak, steeds als we knuffelen en dan zegt hij zelf ook : mama/papa ik hou van jou,
Ik zeg het wel maar krijg dan meestal een antwoord als 'JAAHAAA MAMA *diepe zucht en een moeilijk hoofd erbij* Zeg daarom vaker dat ik dr lief vind en andersom.
hier ook iederen dag en vaak meerdere keren per dag. F, zegd het zelf ook hoor "mama hou jou"dus dan is het ook ik hou ook van jou natuurlijk
Ik zeg het ook meerdere keren op een dag tegen mijn kids. Sowieso als ze gaan slapen maar ook geregeld tussendoor als we even gezellig aan het knuffelen zijn Ook zij zeggen het tegen mij, vind ik zo lief! Bij ons thuis werd het nooit gezegd...ik kan het me tenminste niet herinneren dat ik het ooit gehoord heb....raar eigenlijk!
mijn dochter zegt het idd ook heel vaak tegen mij. Ik ben niet liefdeloos opgevoed, helemaal niet. Ik heb hardstikke lieve ouders. Alleen het werd nooit zo uitgesproken op die manier.
Hier ook zo goed als elke dag. Zoontje zegt dan vaak, Neehee! Mama nee! (Hij snapt dus nog de ballen van de betekenis, haha) Maar laatst zat hij voorop de fiets en zei hij opeen uit het niks: "Thias houe van jou mama!" *smelt* Of hij nou snapte wat hij zei of niet! Ik zeg ook veel dat ik hem heel lief vind. Dat snapt hij en zegt hij ook vaak tegen mij en aait dan over mijn hoofd of gezicht. Aaaaargh, kan hem dan opvreten op zulke momenten! hahaha
Hier elke dag, meerdere keren per dag ook. En ik kus wat af! Gebeurde bij ons vroeger niet, maar ik doe het wel!
Hier ook iedere dag. Meestal meerdere keren. En ook veel knuffelen en kusjes geven. Vroeger bij mij thuis gebeurde dat niet, dus ik doe het dubbel zoveel