Hij mist toch echt nog een klein schilletje Maan Kalender 2010 Morgen is het volle maan. Ik hoooooop voor je dat het inderdaad invloed heeft Tjee 12 dagen overtijd...
Ik hoop ook dat het werkt, aangezien andere 'wondermiddeltjes' als verse ananas, sexen en trappen lopen bij mij tot nu toe weinig effectief zijn gebleken
Lullig, maar heb het ff nagezocht en met volle maan worden niet meer kindjes geboren dan anders. Ik had ook anders gehoopt... Neemt niet weg dat het nu toch echt niet lang meer kan duren! Veel succes
Ik heb zelf 9 maanden stage gelopen op de verloskamers. Maar met volle maan kon je de klok erop gelijk zetten dat het loeidruk was! Het is nooit bewezen, maar ik geloof er wel in hoor! Ik kom nu net zelf uit het ziekenhuis en ze hadden het ook ontzettend druk met bevallingen...
Mijn kleintje is wel heel erg rustig vandaag. Stilte voor de storm??? Ik hoop het zo Hoe is het bij de anderen?
Ik ben niet overtijd, maar heb voor het eerst in een week of wat wel weer heel veel harde buiken (dan bedoel ik dus om de zoveel minuten). Maar ach, dat betekent denk ik helemaal niks De enige keer dat ik opeens dingen (menstruatie krampen bij erg veel harde buiken) gevoeld heb was toen ze met een rotvaart ging indalen, en dat is alweer 4 weken geleden. We wachten geduldig af.
Maar jij bent al 42 weken dan als je 2 weken overtijd bent! Nou, dan mag het onderhand ook wel zeg! Spannend hoor, ik hoop voor je dat het doorzet!
Ik hoop voor je dat het doorzet... zou wel heel fijn zijn met 2 weken overtijd! Geen pijn hier wel een raar onderbuik gevoel, Ongesteldheidsgevoel maar dan iets zwaarder!
Dames, ik hoop dat het voor jullie heeft doorgezet en dat jullie alweer klaar zijn of nog bezig zijn. Succes! 8) Hier is helemaal niks gebeurd....ik heb wel heerlijk geslapen Groetjes, Kim
Hier ook wel eens gehoord dat de verloskundigen 't druk hadden met volle maan. Hier alles nog rustig maar ben nog niet overtijd. Wel moest ik gisteravond alles boven opruimen en spulletjes klaarleggen voor de bevalling
Jee, natascha, maar het kan sowieso niet lang meer duren denk ik zo? Ik heb zelf met de vk afgesproken dat ik max. 1 week overtijd ben en dan wil ik overleg met een gyn voor mogelijk ingrijpen. Spannend hoor, ik hoop dat je mss. vandaag al bevalt, mooi zondagskindje op de laatste dag van januari... Spannend Red... Heb je ook neigingen om administraties uit te zoeken? Ik heb er hier nog wel een paar onuitgezochte doosjes van...