Zijn er hier meiden die dat programma volgen? (elke zondagavond op ned 1, een soort idols voor paranormaal begaafden) Ik ben zelf heel erg cycnisch wat dit soort dingen betreft maar moet zeggen dat ik toch regelmatig met open mond zit te kijken hoe sommige mensen dingen aanvoelen die ze mijns inziens gewoon echt niet kunnen weten. Best interessant!
Ik ken het programma. Ik volg het niet helemaal maar verschillende keren wel gezien. Ik vind het echt ongelooflijk. Ik geloof ook in dat soort dingen. Het is zeker een interesant programma!
Ik volg het ook, alleen gisteravond niet gekeken wat te moe er voor. Vind het wel een interresante programma. Vanmiddag ff kijken via internet.
Ik kijk er ook wel naar. Alleen ik vind het nu wel erg opvallen dat er veel mensen een beetje gokken. Die dame van gister die de man eruit haalde die in thailand in de gevangenis heeft gezeten vond ik wel erg overtuigend, maar de rest leek een beetje te gokken. Tenzij die andere mannen natuurlijk de hele tijd aan criminele zaken zaten te denken, misschien pikten ze dat op?
Ja ik vind haar ook het beste, die wat die criminele man in 1 keer goed had... Maar ik vind het ook opvallend dat de vrouwen een beter ontwikkeld 6e zintuig hebben dan de mannen (vind ik dan tenminste)
mmm dat zou ik niet durven zeggen want mijn vriend "weet" soms ook dingen. Hij zegt bijvoorbeeld: oei zag je dat en als ik dan kijk gebeurt het net.... of doe jij even open terwijl de bel nog niet is gegaan en de gordijnen e.d dicht zijn... soms heeel freaky gelukkig heeft hij het niet vaak!
ik heb het programma 2 keer gezien. Ik vind het knap dat sommige mensen dit kunnen....vooral de vrouw die gewonnen had. Heb wel volverbazing naar het programma gekeken.....geloof niet echt in zulk soort dingen,maar het zet je wel aan het denken.
Heb het ook gezien. Soms zitten ze goed maar soms ook helemaal niet he. Net als met die foto van die hond. Had iemand het erover dat ie een verkrachting zag
Ik volg het programma ook al vanaf het begin. Ook omdat ik zelf geloof in bepaalde zaken. Ik ben ook van mening dat iedereen paranormaal begaafd is, alleen is het aan jezelf om het te ontwikkelen. Misschien dat de mensen die ernaast zitten iets anders doorkrijgen dan de zaak waar het over gaat. De eerste keer bijvoorbeeld kreeg een meisje een heel andere moordzaak door dan de zaak waar het over ging, en ook deze was echt gebeurd. En misschien hadden de 'verkeerde' criminelen gisteren ook wel iets op hun kerfstok, en dat de mensen die hun aanwezen dit doorkregen. Wie weet.
Ik vind het wel wat om te kijken, met name omdat ik zelf ook "iets" heb, vraag me niet wat want ik ben vreselijk nuchter in dit soort dingen, maarja... blijkbaar helpt dat bij mij dus niet...
heb het gister voor het eerst gezien... die vrouw idd met die crimineel WOW maar die man die begon over een meisje die verkracht was terwijl het over een hond ging hmm... beetje vage gedachte... ik weet niet of hij er uit is gegaan?