De chauffeur zegt dat wij opeens naar links gingen terwijl we zeker weten dat dat niet het geval is. Er reed namelijk niemand vlak voor ons die we in wilden halen en we moesten juist naar rechts ipv links, dus waarom zouden we dat doen. Maar dat is dus juist het hele punt nu, waarom we nu getuigen zoeken die het begin hebben gezien.
Maar jullie reden dus allebei op een eigen weghelft? Dus vrachtwagen op de linkerrijbaan en jullie op de rechterrijbaan? Geen van beiden wisselden jullie van rijstrook? De vrachtwagen wilde dus niet naar rechts en jullie niet naar links de linkerrijbaan op? Hoe kan het dan dat jullie elkaar raakten?
Dan zou de chauffeur dus wellicht onbewust naar rechts hebben gestuurd en jullie dus zo hebben geraakt als jullie netjes op de eigen rijbaan zijn gebleven? Snap dat je getuigen zoekt. Hopelijk melden ze zich snel!
Dan reden jullie toch net zo hard als de vrachtwagen? Overigens denk ik niet dat de verzekering deze actie op prijs stelt. Stel nou dat ik je vriendin ben en ik niet in de buurt was maar je wil helpen en dus een leugen ga vertellen zodat de schade aan jullie volledig word vergoed.. dat zou niet eerlijk zijn toch Ps overigens snap ik wel dat je duidelijkheid wil zodat je weet wat er precies is gebeurd.
@RoGiJuLi: We hebben het dus eerst aan de verzekering gevraagd alvorens het te posten. Ik neem aan dat er wel wordt nagetrokken hoe en wat alvorens iemand klakkeloos te geloven. Ik weet niet hoe hard de vrachtwagen reed, maar volgens getuigen duurde het een poos voordat hij uiteindelijk stopte en afremde, zelfs met de remweg die hij nodig heeft.
Ik hoorde via via iemand die iets had gezien... Het is alleen niet in jullie voordeel? mag die ook mailen en getuigen dan?
mijn partner is vrachtwagenchauffeur maar reden jullie op een snelweg of een ander soort weg tegenwoordig zijn alle vrachtwagens begrensd en kunnen dan niet harder als 90 dus als de chauffeur echt hard had gereden moet de politie hebben gezien dat er een zekering uit was want dan pleegt de chauffeur zobiezo al een dikke fout
Ik ben heel benieuwd wat die persoon te zeggen heeft Dus ja hoor, die mag heel graag zelfs mailen en eventueel getuigen. @jojo32: Nee we reden op een verharde weg binnen de bebouwde kom. Harder dan 90 was het zeker niet. We reden zelf 50.
ok als je er 50 mag dan kan idd de chauffeur te hard gereden hebben en helaas kunnen ze dit niet natrekken gelukkig zijn jullie er wel goed afgekomen en ik hoop dat er getuigen worden gevonden
Omdat er waarschijnlijk eerst nagetrokken moet worden of die persoon op dat moment daar kon zijn en dat gezien kon hebben? Om dus te voorkomen dat mensen gaan liegen Maar heb MamavanMJ een bericht gestuurd omdat ik me afvraag of ze wel een serieuze reactie gaf.
Ik zag het ook niet als verwijt hoor MamaFaith! Bedankt voor je reactie. Wij zijn natuurlijk erg geschrokken van het ongeluk, mijn dochter van 21 maanden zat achterin en ik ben van haar te vroeg bevallen, deze zwangerschap lijkt eindelijk goed te gaan en we gingen die dag juist voor controle naar het zkh. Was erg bang dat dit ongeluk de bevalling misschien in gang zou zetten! Mijn man reed erg voorzichtig en we zijn er 100% van overtuigd dat we niet naar links zijn gegaan zoals de chauffeur beweerd, vooral omdat ik ook altijd mee kijk in de spiegel (zenuwtrekje van mij). Het doet ons dan ook pijn dat de chauffeur dit zo beweerd, en in onze ogen gewoon liegt. Dat MamavanMJ dan met zo'n reactie tussendoor komt steekt ook wel een beetje inderdaad, en helemaal jammer dat ze daarna niet meer reageert. Komt op mij zo over alsof ze gewoon even olie op het vuur wil gooien, maar als ze echt iemand kent die het heeft zien gebeuren dan willen wij dat graag horen. Ik heb haar ook een pb gestuurd dus ben benieuwd of ik nog reactie krijg of dat we een mailtje krijgen.
Oh en maak van een beetje steken maar een beetje erg steken.. Ben een emotioneel persoon en zeker op dit moment in de zwangerschap!