Getuigen gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door trotsemama12, 3 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Aangezien ik op fb niet verder kom en hier ook moeders uit Brabant zitten, plaats ik het ook even hier.

Drie gewonden bij ongeval op randweg N2 bij Eindhoven - 112Brabant.nl

We hebben 1 getuigen, maar wij zoeken er nog meer! Mijn vriend (de bestuurder) werd afgesneden door een invoegende (witte kia sportage) auto naar de linker rij baan. Deze bestuurder deed dit zonder knipperlicht. Hij moest hier voor remmen en uitwijken en raakte in een slip. Heb jij dit zien gebeuren tussen kwart voor 6 en 6 uur, op de hoogte van Eindhoven Airport? Dan hoor ik dat graag! De veroorzaker is namelijk door gereden en we hebben geen kenteken of camera beelden. (afgelopen zondag)

De jongens zijn gelukkig weer alle drie thuis. Mijn vriend heeft last van zijn rug,nek en knie. De gene die naast hem zat heeft flinke klappen op zijn hoofd gehad en de jonge die achterin zat is er het ergste aan toe. Zijn been zit in het verband, zwaar gekneusde ribben en een paar flinke open plekken op zijn hoofd.

En toch, godzijdank zaten de kinderen veilig thuis. Met een kleinere auto hadden ze dit nooit na kunnen vertellen. :(

Alvast bedankt!

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Jeetje, wat een schrik! Ik kan niet getuigen, maar wil je man en de andere inzittenden veel beterschap wensen.

Godzijdank zaten jullie kinderen niet in de auto!

3. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Bedankt Mamabri en daar was ik ook echt heel blij mee!

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Bah...wat heftig.

Ik hoop dat getuigen zich melden.

Sterkte voor je man en zijn vrienden ( collega's?)

5. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Sterkte voor man en andere inzittende.

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Sterkte

Messchien via 112vandaag op Facebook

Anders via hart van Nederland proberen

7. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Kunnen ze via de snelweg met de camera's daar boven niet opsporen welke auto/kenteken het was?

Snap echt niet dat mensen het überhaupt in hun hoofd halen om dan door te rijden, je ziet toch achter je in je spiegel iets gebeuren?

Hoop dat ze zich alle drie gauw weer beter voelen en weer op de been zijn, maar de schrik zal er nu flink inzitten.

8. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Jeetje wat ontzettend heftig. Hopelijk vinden jullie snel meer getuigen.

Veel beterschap aan je vriend en de andere inzittenden gewenst.

9. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Heftig! Wat zullen jullie allemaal geschrokken zijn.
    Helaas kan ik ook niet helpen om te getuigen.

Veel beterschap!

10. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Jeetje wat een schrik zeg! Gelukkig zijn ze er goed vanaf gekomen....
    Maar even een hele domme vraag, die auto heeft hem toch niet geraakt? Dan is hij officieel toch ook niet fout (los van het feit dat hij natuurlijk wel degelijk fout was, maar voor de wet gezien)? Succes met zoeken iig!

11. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43

Misschien niet, maar als dit te bewijzen valt kan hij iig zijn rijbewijs kwijtraken ivm roekeloos rijgedrag.
    En dan kun je waarcshijnlijk ook wel een zaak tegen hem aanspannen als dit bewezen is.

Ts. Sterkte ,met dit alles, wat ontzettend vervelend dit. Hopelijk knappen alle mannen snel op!

12. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Bedankt dames voor de lieve berichtjes.
    Zover wij weten hangen er op dat stuk geen camera's, de enige die er stond is er dus uitgereden. Ik ga nog met rijkswaterstaat bellen of hun toch nog iets kunnen doen voor ons. Het maakt gelukkig niet uit of de auto ons geraakt heeft, als mijn vriend niet was uitgeweken was het een flinke (ketting?) botsing geworden. Vind het wel bijzonder als je dit niet in je spiegels ziet, maar het lijkt er op dat deze chauffeur daar niet zo goed in is, anders had hij hem er ook niet zo voor gegooid.

13. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Die beelden van die camera zijn toch digitaal? Volgens mij wordt dat direct naar de server gestuurd. Je hebt best kans dat er dus nog materiaal is.

14. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Heel veel sterkte,jullie hebben een engeltje op jullie schouders gehad.
    Ik hoop van harte dat er nog een getuige gevonden wordt.

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    rijbewijs wordt niet zomaar afgepakt dan moet je al heel wat meer op je kerfstok hebben...
    Ik heb in 2011 een ongeluk gehad. Ik zat op een voorrangsweg en rechts stond een auto op mij te wachten. Daar achter stond nog een auto. De auto die daar achter stond vond het te lang duren en is rechts voorbij gereden en zo de weg op gekomen terwijl ik eraan kwam.. In eerste instantie werd gezegd dat men verder niks zou doen aan dit gedrag totdat ze er achter kwamen dat deze meneer al vaker roekeloos heeft gereden (al eens eerder een ongeluk veroorzaakt, 2 x opgepakt door rijden zonder verzekering en hij had al een aantal hoge verkeersboetes gehad)
    Toen gingen ze een zaak ervan maken de eis was 60 uur werkstraf hij kreeg uiteindelijk 500 euro boete en dat was het. Want ze "hadden niet genoeg bewijs" ondanks dat er 3 - 4 getuigen verklaringen waren... Dus wil je echt je rijbewijs kwijt zijn dan moet het 1 echt bewijsbaar zijn en 2 je al meer op je kerfstok hebben...

Maar goed ik zit er nu 3 jaar later nog steeds mee! (klachten)

Sterkte topicstarter!

16. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Zelfs met beelden van een dashcam krijg je het niet zomaar voor elkaar om bij gevaarlijk weg gedrag iemand zijn rijbewijs te laten ontnemen, laat staan met enkel getuigen. ;) camera wordt namelijk gezien als objectief.

Ts als het goed is zijn de camera's bij de A2/n2 digitaal dat betekent dat ze in principe ook op te vragen zijn voor de verzekering als je vriend vervolgens de paal eruit gereden heeft. Maar de verzekering kan hier alleen wat mee dat als uit de camerabeelden roekeloos rijgedrag blijkt (dus als bijv het snijden van jouw vriend erop staat)

17. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Camera beelden mogen ze offcieel niks mee doen helaas. (toevallig heeft mijn man bijna hetzelfde meegemaakt, alleen hij reed op een scooter)
    Het is te hopen dat er meer getuigen waren die het echt gezien hebben. Je kan het idd op je facebook zetten en laten delen in de hoop dat iemand wat gezien heeft.

Deel Deze Pagina