Sorry dat ik het zeg, maar het nut van dit topic is?! Stemmingmakerij... Wie zegt dat het om de agent ging die jij hebt gezien? Wie weet lag er drie straten verderop wel een agent met een drie dubbele beenbreuk. Voor een schaafwondje mag je echt niet in het ziekenhuis blijven hoor.
Wat er gebeurd is geen idee, jij hebt een (deel) gezien. wat ik niet zo slim vind is dat we nu weten wie jij bent, en ook zo je moeder zou kunnen vinden, anoniem is het dus al niet meer, Vind ik zelf niet zo handig van je. Of je moet het niet erg vinden dat je niet meer anoniem hier bent. Verder geloof ik niet dat die beste man voor de lol is opgenomen, er is vast meer gebeurd dan wat jij gezien hebt, Vertel gewoon zonder conclusie wat je gezien hebt, en meer niet.
Elmo, je beseft dat iedereen van ZP je nu op Facebook kan vinden.? Maakt mij verder niet uit hoor, maar ik weet dat je wel eens vaker impulsief wat plaatst hier dus wilde je even waarschuwen..
Bedankt voor je vriendelijke opmerking! Stemmingsmakerij waarom vind je dat? Het nut van dit topic. Nou zo als je ook kunt zien zijn er ook mensen met nuttige inzichten. Die mij ook een ander licht op dit laten zien. Bijvoorbeeld wat je zelf schrijft. Ander agent andere straat wel gewond? Dat soort dingen dus. Ik wil een goede getuigenis geven geen onnuttige. Of compleet onjuiste.
Als ik jou was zou ik morgen gewoon het bureau bellen en je verklaring doorgeven. Wij hebben het zelfde gedaan, waren met de boot weg en onze buurman die naast ons lag is met een andere man op de vuist gegaan. Zat een heel verhaal aan vast, maar onze buurman is de ochtend er na vertrokken en nu stond er een oproep voor getuigen. Het complete verhaal op Facebook klopte niet, ik ben die middag naar het bureau gegaan en heb mijn verhaal verteld. Onze buurman had een man geslagen, en de dochter van die man die die klap kreeg wou onze buurman weer aanvliegen. Ik stond hier met mijn neus boven op, en hield de buurman en dochter uit elkaar. Onze buurman heeft die vrouw met geen 1 vinger aangeraakt, maar ze had zogenaamd wel alles kapot pezen etc. Die hele oproep klopte voor geen meter, daarom mijn verhaal gedaan. Buurman had niet mogen slaan, maar die andere kerel was ook niet heilig. Te lang verhaal om hier neer te zetten. Daarom zou ik als ik jou was wel een verklaring afleggen. Of ze er iets mee doen is een tweede, met onze verklaringen zijn niks gedaan. Buurman heeft een belachelijke straf gekregen, en gaat in hoger beroep.
Ik hoop dat mijn profiel afgeschermd is. Dat mijn instellingen goed staan. Dan zal er alleen een profiel foto van mij gezien worden toch?
Ik weet eerlijk gezegd niet wat er zo onaardig aan is, maar vraag me dan uiteraard wel af waarom er zo expliciet bij vermeld moet worden dat je aan het roken was...
Er zijn een heleboel foto's te zien op je profiel, met name van je kinderen... Zou het beheer even vragen of ze het linkje voor je kunnen verwijderen uit de op
Ze vragen om getuigen dus dan moet je zeker je aanmelden. Dan kunnen ze zelf bepalen of je vanaf het balkon alles hebt kunnen zien en hoe nuttig je verklaring gaat zijn. Maar het ziekenhuis gaat echt niet meespelen in het spelletje van een agent die liegt over dat hij mishandelt is. Dus als die agent in het ziekenhuis ligt (en daar twijfel ik geen seconde aan, want een politiebureau en ziekenhuis gaan geen valse verklaringen naar buiten brengen om een agent die wel of niet in het ziekenhuis ligt) dan moet er wat gebeurt zijn. Hoe of wat kunnen jij en wij alleen maar naar gissen. Maar ik vind dit topic een beetje overkomen alsof je ons graag wilt laten denken wat de politie wel niet voor boeven zijn en dat ze dit verhaal uit hun dikke duim zuigen, want jij bent volledig zeker van je verhaal en doet het overkomen alsof er geen andere mogelijkheid is. Maar er ligt een agent in het ziekenhuis, en nee, jij hoeft daarvoor geen bewijs te zien, daar hebben wij niets mee van doen.
Echt? Ik dacht dat ik alles op vrienden had staan en ik onvindbaar was op facebook?? Hoe is dat mogelijk dan?? Zo kun je anders nooit iets plaatsen was gewoon goed bedoeld normaal.
Dat was wel algemeen bekent denk ik al heel lang. De rest vind ik wel vervelend. Idd impulsief dan weer! Heb het niet negatief bedoeld helemaal niet zelfs.
Nou er is maar 1 iemand die een foto heeft geplaatst onder het bericht van de mishandeling. Dus elmo kan maar 1 iemand zijn.
Zoals ik het op de foto zie woon je ongeveer 3 hoog? Misschien daardoor een ander beeld gekregen van wat er gebeurd is? Het lijkt me namelijk dat ze anders een agent niet opnemen in het ziekenhuis. En het lijkt me stug dat ze het verzinnen 😁.
Dat is haar zus toch zegt ze. Anyway, je kunt het doorgeven. Ik schat in dat ze het noteren maar het verder in de prullenbak beland. Deze getuigenissen zitten ze niet op te wachten.