Getuigen handtekening huwelijk terug draaien

Discussie in 'De lounge' gestart door ladygaga, 10 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat kan dus idd niet.
    Adem in, adem uit en laat het los. Als hij echt zo'n zak is, is hij al die energie van jou toch helemaal niet waard? Zonde om je energie daar dan op te richten.

2. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Kan me voorstellen dat je je genaaid voelt. Maar waarom heb je hem als getuige gevraagd destijds? Gingen jullie toen goed met elkaar om? Waarom heeft hij al 10 jaar een hekel aan je? Heeft hij dat ook gezegd?

Zou het verder zo laten hoor...soms zeggen mensen in een ruzie ook dingen die ze niet menen. Heeft hij niet andere gevoelens voor je? Misschien is hij wel verliefd op je geweest?

3. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Naar voor je dat je nu aan die handtekening vastzit.

Maar om op je vraag terug te komen "waarom hij dan getekend heeft?", het als getuige tekenen betekent niet dat je het eens bent met een huwelijk, het betekent alleen dat je aangeeft er getuige van geweest te zijn (wettelijk gezien dan toch).

4. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Hij heeft zijn handtekening gezet als aanwezige van het huwelijk. er staat toch nergens beschreven dat je het er dan ook verplicht mee eens moet zijn? :D

Ik zou mij er echt niet zo druk om maken. Het is maar een handtekening op een papiertje. het gaat er toch om dat je man en jij van elkaar houden en verbonden zijn aan elkaar.?

Misschien vond de ambtenaar jullie ook wel een suf stel en dacht moeten die trouwen?? ,maar die was er toch ook bij? (is even als grapje bedoeld ;))

Gewoon proberen het links te laten liggen.

5. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Wat vind je echtgenoot ervan eigenlijk dat je dit wil?

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Begon ik me ook af te vragen. Is er iets gebeurd dat je dit na tien jaar ineens te binnen schiet?

7. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik vind het een beetje raar, zowiezo heb je toch minstens twee getuigen bij het huwlijk? De clue zit 'em eigenlijk al een beetje in getuige, als een getuige laten veranderd zou dat wel een beetje makkelijk zijn voor criminelen.. Volgens mij zou je toch even heel je huwlijksdag over moeten doen wil je de getuige kunnen veranderen.. Het belangrijkste is dat jou man al tien jaar lang al wel achter zijn huhwlijk met jou staat en dat hij 's ochtends naast jou wakker word en niet naast zijn broer..

8. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Joh, laat gaan! Wij hadden 4 getuigen en van die vier hebben we nu nog maar contact met eentje... Beetje raar gelopen allemaal, maar blijkbaar hebben ze gezamenlijk besloten dat wij toch niet zo leuk zijn als ze dachten.
    Jammer, zonde van mijn trouwalbum (DAT vind ik pas erg!), maar die handtekeningen daar kan ik niet van wakker liggen, hoor. Op dat moment was ik blij met onze keuze en was het een geweldige en fijne dag, MET die getuigen...

9. knap

knap Niet meer actief

Er zijn belangrijke dingen in het leven en er zijn dingen in het leven die er nu niet meer toe doen.

De keuze is destijds gemaakt.
    Het kan niet meer veranderd woorden.
    Wil je het wel zou ik gaan scheiden van je man en dan op nieuw trouwen;)
    Het spijt me dat ik zo reageer maar er zijn echt ergere dingen in het leven. Jullie zijn nu boos op elkaar en dat zal een hele tijd zo blijven.Tien jaar na dato. Dat hij toen toch tekende siert hem hij ging uit eindelijk mee in de keuze van zijn broer. Nu komt de waarheid boven tafel en moet je er mee leren om gaan.

Laat het los. En eerlijk gezegd verder vind ik het nu erg kinderachtig over komen van wel zijn kant als jou kant.
    De keuze is gemaakt.;)

10. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje mina waar maak je je druk om zeg. Het is maar een handtekening. Het klinkt alsof je hem terug wilt pakken ofzo, maar ik kan me niet voorstellen dat hem dat zal uitmaken. Waarschijnlijk voor hem alleen een bevestiging op zijn mening over jou. Hoe is dat voor je man überhaupt dat ZIJN broer zich zo gedraagt??

11. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Het kan wel, maar dat kost een paar centen..... Ff scheiden en opnieuw trouwen met andere getuigen.;)

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Dat was ook mijn reactie..

13. angel229

angel229 Niet meer actief

Waar maak je je druk om.... Er zijn ergere dingen in het leven. Laat het los en geniet van de mooie dingen die je wel hebt!!!

14. Triskele

Triskele Niet meer actief

eens, het is niet belangrijk, stop met je tijd verspillen en doe er wat nuttigs mee...

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zou me daar ook echt niet druk om kunnen maken. Hier een getuige waar mijn man mee in de clinch kwam te liggen, heel lang geen contact meer mee gehad. Dat hij getuige was was het laatste waar ik aan zou denken.

16. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Scheiden en opnieuw trouwen?!....

17. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Je huwlijk valt of staat toch niet met een handtekening?

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

TS: ik kan je goed begrijpen!Helaas kan het niet.
    Het is niet te veranderen,maar ik begrijp wel hoe je je voelt.
    Ik had lang geleden een vriendin,het was(voor mijn gevoel) zo,n goede vriendin,dat ik haar mijn jongste zoontje in de kerk heb laten brengen toen hij gedoopt werd.helaas bleek ze niet zo,n goede vriendin,ze heeft de smerigste en ergste roddels over mij in de speeltuin rond lopen bazuinen! Dingen die mijn hele gezin kapot gemaakt hebben in die tijd,waar we jaren last van hebben gehad!
    Soms wil je dingen terugdraaien...ik dus ook,maar helaas kan het niet.
    Ik zou je zwager uit je leven bannen en elk contact verbreken.

19. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik snap niet waar je je druk om maakt t zegt meer over hem als over jou dat ie al jaren niet eerlijk is geweest en t is maar een handtekening
    was hij jou getuigen of die van je man??
    handtekening zegt niks verder

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Inderdaad helaas kan dit niet.
    Probeer erboven te staan, is het niet waard je druk om te maken.

Deel Deze Pagina