hoi hoi, voor de crea bea`s onder ons de vraag of jullie ideetjes hebben om dingen te maken met (kaneel) stokjes! Ik had zelf bedacht een waxinelichtje houder, fruitmand of kaneel bal (kaneel stokjes op de piepschuim bal lijmen). Maar heeft iemand nog meer ideetjes? Ik heb namelijk hheeeeeel erg veel kaneelstokjes, lang en kort! Alvast bedankt.
Wat een grappig topic, wat moet ik doen met kaneelstokjes, ik heb er heeeeeeeeeel veel, hoeveel is veel? Als ik mag vragen Ik zou alleen niet weten wat je ermee moet maken, bij mij lagen ze onderin de kliko ben ik bang
Wat misschien wel leuk is, is een leuke krans van wat groen en heeeeeeel veel kaneelstokjes, voor aan je deur?
mamabri heeeeeeeeel veel kaneel stokjes is ongeveer 10 kg!!! Verschillende maten heb ik, van 10 tm 50 cm! Dus dat zijn er best heel wat hahaha. En nee onderin de kliko gaan ze hier niet belanden, wil er iets leuks mee doen! Een krans is wel een leuk ideetje ja! moontje bedankt voor de link! daar staan idd vaak leuke dingen op
Ik vind het wel iets voor de herfst/winter, maarja nu schijn t na het weekend toch weer stevig te gaan vriezen :S
Als ik kaneelstokjes op een kaars lijm en ik steek de kaars aan, is er dan geen brand gevaar ivm de kaneelstokjes
ja dat denk ik wel, zou ze niet op de kaars plakken, maar eerder een houder maken van een glas en ze daar op plakken.