Getver ik heb slechte zin!!

Discussion in 'De lounge' started by Bloem1981, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

Aug 4, 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik heb zo'n baaldag vandaag! Ik heb slechte zin omdat:
    Ik altijd alles moet doen (zo voelt het nu dan ff). Ik haat het huishouden doen. Heb je alles gepoetst komt zoonlief van 1 jaar met zijn plakhandjes en snotneus er weer aan en alles is weer vies. Gaat er weer een beker ranja om, is de vloer weer vies. Moet je weer iets verzinnen om te eten....geen idee wat....

Alle cadeautjes voor de sint heb ik gekocht, alle cadeautjes moet ik altijd kopen, mijn man denkt nooit ergens aan!

Ik heb er geen zin meer in omdat te poetsen en op te ruimen en politieagent te spelen voor mijn kindjes. Ik baal er van!!

:x

2. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik herken dat gevoel. Gelukkig gaat het vaak ook wel weer na een dag voorbij. Voor nu sterkte en.........laat de boel maar even de boel ;)

3. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ja, op zo'n dag ben ik altijd weer blij als de kleine meid op bed ligt en ik even mijn oogjes dicht kan doen op de bank.

Morgen weer een nieuwe dag!

4. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

Aug 4, 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    :x:x:x:xJa ik weet het! Het is zo erg! En ik ben ook nog ongesteld!!

Alles irriteert me vandaag!

Ik mijn man gebeld of hij niet eerder naar huis kon komen, konden we samen de stad in. Zegt hij: ik kom wel rond half 4 naar huis want ik moet ook nog een cadeautje halen voor sinterklaas. Zeg ik: dus het is ook nog eigen belang!! :x.....erg ben ik he? ;)

Maar goed, nu moet ik dadelijk mijn dochter naar de creche brengen, door dit shit weer! Als we terug komen mijn zoontje naar bed brengen, de chaos hier in de kamer opruimen, dweilen, strijken, zoontje uit bed halen, dochter van de creche halen, naar de stad, thuis eten maken, mijn haar nog wassen want ik loop erbij als een dweil!!

:$

5. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Alle moeders met jonge kindjes hebben dat.

Ik probeer sinds een tijdje zo te denken: Het leven hoeft niet perfect te zijn, het moet geleefd worden.....

6. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Minny, tis een mooie stelregel, maar ik kan me er maar moeilijk aan overgeven hoor. Ik hoef van mezelf niet iets perfect te doen, het moet gedaan worden en dat vind ik soms al een hele opgave.

7. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

Aug 4, 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja en de tv staat ook al een half uur aan!!

8. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

Aug 4, 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er gewoon een hekel aan en wat ik doe dat doe ik al niet fantastisch, ik haat het omdat het elke week terugkomt!

Tuurlijk ben ik blij als de kamer netjes is en schoon maar 3 min. later is het weer een bende!

Mijn zoontje van 1 speelt dus nog niet hij smijt alles door de kamer! Mijn dochter doet dit na......

Ach ja morgen voel ik me vast beter maar ik heb nu ff een hekel aan alles!

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik ken die dagen.. Vooral als ik net als jij ongi ben.. Gelukkig heb ik meestal wel goede zin.. Succes met de rest dag en morgen is het vast beter.;)

Share This Page