wie werkt bij tnt als postbezorger?

Discussie in 'De lounge' gestart door wendyd, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyd

wendyd Actief lid

5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    vanaf maart wil ik dit ook gaan doen, want dat is goed te combineren met de schooltijden van mijn kinderen nu werk ik 2 dagen in de week en hebben we oppas, maar vanaf maart niet meer dus moet ik een baan vinden die onder schooltijden vallen en postbezorger bij tnt voor ong 12 uur per week lijkt me wel wat. nu zag ik op de site van tnt dat je een aanmeldingsformulier moet invullen, maar hoelang duurt het dan voordat je er wat van hoort en is er ook een andere manier om te solliciteren? groetjes wendy

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik heb afgelopen zomer bij TNT gewerkt als postbezorger. Ik had daarvoor inderdaad een online sollicitatieformulier ingevuld. Een paar weken later werd ik gebeld en hebben we alles geregeld. Als ze je echt nodig hebben dan reageren ze vrij snel.

3. wendyd

wendyd Actief lid

5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    ik zou vanaf 1 maart daar willen werken, maar het heeft dan denk ik nu nog geen nut om het formulier al in te vullen? te vroeg misschien of zou dat al kunnen?

4. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik vraag me uberhaupt af of ze nog wel op zoek zijn naar personeel, gezien de reorganisatie daar. Dr gaan een heleboel bezorgers uit dus lijkt me sterk dat ze nog op personeel zitten te wachten.

5. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    11000 banen bij tnt worden geschrapt, misschien kun je het ook proberen bij andere bedrijven, weet niet of je rijbewijs heb, maar zoals kempen en zonen zochten laatst nog chauffeurs

6. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ze willen juist alle vaste mensen eruit hebben en alleen nog maar postbezorgers hebben.
    hier is het vaak zo dat het juist niet onder schooltijd valt!
    als de te bezorgen post te laat bij jou aankomt, moet je dus na schooltijd ook nog bezorgen, want jou wijk moet die dag gewoon bezorgt worden.
    vaak is dat niet te halen.

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik heb ook al vroeg gesolliciteerd voor de zomer. En je kunt op de site zien waar ze nog postbezorgers zoeken.

Ik vind het trouwens erg goed te combineren met school. Ik kon om 10 uur mijn post ophalen en dan bezorgen. Je mag tussendoor pauze nemen om te eten en je kids te halen en daarna verder gaan, dat moet je zelf weten, als je post maar op die dag bezorgd wordt. Ik vond het erg leuk om te doen, zelfs als het niet zulk mooi weer was.

Deel Deze Pagina