Getver!!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zwelgje2000, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

zat helemaal met dat poepverhaal in het hoofd dat het kindje er lekker met zijn handjes in zat te wroeten. vanmorgen was ik de handwas an het doen ik had emma bij de deur gezet dan kan ze leuk de deur open en dicht doen. had z zich zacht omgedraaid en de emmer te pakken gekregen waar nog een poepluier in zat. Op de een of andere manier heeft ze die open gekregen. gelukkig had ze niks aan haar handje maar de vloer en haar broekje zaten er wel onder gadsie!

2. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

9 jun 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    Hahah, ik ben blij dat ze niet de enige is die vieze dingen uithaalt. ;)
    Kwam vanmorgen nog het 'kadaver' tegen, nu goed in de container gegooid.

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    He gatver..gatver..gatver..;)

Er staat me nog heel wat te wachten zo te lezen! :D

Kyra was een keer lief aan het spelen en kruipen en normaal zie ik altijd wat ze doet en hoor je haar lief spelen. Maar 1 keer was ze zo "stil". Dus ik gaan kijken..had ze het afgekloven bot van de hond te pakken gekregen en daar zat ze uitgebreid op te kauwen :$
    Ieeeeh! Ik heb hem maar snel afgepakt. Ze keek me inderdaad zo aan van: wat nou?! :p

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

haha ze dacht vast de hond mag het ook dus waarom ik niet haha:D

5. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hahaha, ja inderdaad! Die ogen ook... "ik doe toch niks??!" ;)

6. Lara11

Lara11 Niet meer actief

oh, wat VIES! poepluiers en afgekloven botten!! Haha! Wat ik heel erg herken is dat je het doorhebt wanneer je kindje zo stil is en je begint te vermoeden dat het iets aan het uitspoken is. Toen mijn zoontje zo stil was, zei ik: 'heb jij iets in je mond gestopt?' (hij is 13 maanden dus echt antwoord kreeg ik natuurlijk niet) maar hij keek me alleen maar lief aan met gesloten mond. Voor de zekerheid haalde ik even mijn vinger over zijn tong en ja hoor, een lekker vers lieveheersbeestje... haha!

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter is wel is in de kattenbak gekropen. da was echt smerig

ook was het zo, snoepje voor de poes en snoepje voor alicia )heerlijk wiskas

8. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    :D:D:D Whahahaha, bah!! Ik lig in een deuk hier, wat een vieze verhalen!!!! Julia is ook regelmatig afgelikt door de hond van mijn ouders, en stokjes of blaadjes in haar mond stoppen heeft ze ook al geprobeerd, maar poep? Beestjes? Hondenbotjes? Nee, die fase krijgen wij nog :D

Deel Deze Pagina