Ik heb er 1 zo een verdamper waar je zelf wat druppels olie in kunt doen. Die staat hier overdag de hele dag aan. Als ik dat met de lampe berger zou doen word het een dure hobby. Ik heb er 1 van het tuincentrum maar wil toch graag nog de geurdifuser van ritiuals zodat ik overal in huis hetzelfde geurtje heb (stokjes, kaarsen en roomspray).
Is de genie 2.0 draadloos? De 1e was dat volgens mij wel namelijk. Ik vind dat draad van mijn difuser nu best een nadeel omdat ik hierdoor niet zoveel keuze heb waar ik hem neer kan zetten.
Oh, haha, dat zie ik nu ook. Stom zeg, dat ik daar nu ook een keer ben ingetrapt Ach ja, dat biedt wel weer mogelijkheden. Ik zag een paar weken geleden een mooiere bij de intratuin en heb die laten staan. Maar aangezien die van mij kwalitatief vast niet zo lang mee zal gaan, vind ik dat ik nu wel een nieuwe mag
Ik heb die ook en gebruik alleen oliën van geurwolkje maar soms geeft hij zo’n ranzige zure geur. Met azijn schoongemaakt enzo maar werkt niet meer langdurig. Heb je dat ook?
Ja verslaafd aan mijn diffuser van young living en al hun oliën! Het is niet goedkoop maar veel gezonder dan alle geurkaarsen die ik eerst had en geurstokjes. Ik heb nu al verschillende diffusers in huis van hun en ik ga er nog aanschaffen. De kracht van echte pure olie is zo mooi
Dit soort dingen zijn best schadelijk voor huisdieren en kleine kinderen. Slecht voor de longen en giftig. Geurkaarsjes/geursprays ect ook. Verdiep je er maar eens in, en als je het wilt gebruiken, gebruik pure essentiele olie
Ik heb nu om te testen 5 spraytjes van mijn favoriete parfum (ipv druppels olie) in mijn difuser gedaan. En eerlijk dat werkt ook.
Hahaha een tijdje geleden heb ik hier zelfs een topic over geopend of dit kan. Ik kreeg als antwoord dat het niet gemaakt is om verwarmd te worden en dat je toch plastic deeltjes inademt. Ik deed het trouwens met geurstokjes olie. Normaal verspreidt dit geleidelijk, maar met de diffuser heel snel. Ik heb toch voor de zekerheid het advies ter harte genomen en het niet meer gedaan. Maar het is wel goedkoop en het werkt goed
Zover ik weet zijn alleen de diffusers in combi met pure essentiële oliën gezond voor je luchtwegen. Gewone geuren gebruik ik liever zelf ook niet.
En dan ook het liefst een diffuser gebruiken van medicinaal plastic anders is het nog steeds niet goed
Hierdoor ben ik inderdaad ook gestopt met het kopen van geurkaarsjes ed. Ik heb letterlijk niks meer in huis wat geur afgeeft (behalve mijn parfum ). Maar ik wil dus wel zo nu en dan een lekkere geur in huis.
Etherische oliën waar citrus in zit maken gewoon plastic week en dan komt dat gewoon in de kamer terecht.
ach, komt uiteindelijk niet heel veel van de spullen uit china? Ik weet nog goed dat V&D toen failliet ging en vlak daarna iemand hier op het forum een jurkje van friendz of frendz (?) zag staan op ali express. Ook met de gewone nederlandse maatvoering. Natuurlijk zit er 'bagger' bij bij ali-express - maar sommige dingen zijn gewoon exact hetzelfde. Dus het is niet altijd goedkoop/duurkoop.
Jaaa ik ook! Alleen maar positieve ervaringen. Zo fijn die natuurlijke ondersteuning. We zijn al een jaar niet meer ziek geweest.