Hey meiden, Ik zit hier met grote twijfels... ik ga morgen vroeg een testje doen denk ik maar wou toch jullie mening om tot dan te kunnen afwachten Ik heb mijn nod gehad op 10 mei... heel rood... minder als anders, de dag erna was bijna niets meer... heeft zo aangehouden, beetje met beetje maar totaal niet veel, deed zelf pijn toen ik mijn tampon eruit wou halen (sorry voor de uitleg ) het klemde... Ze zijn tevens 1 dag vroeger gestop, dus in totaal 4 dagen bloed verloren... maar totaal niet zoals anders... Sinds dit weekend weer verhoogd t° gehad... tot vandaag boven mijn gemiddelde... nu heb ik reuze buikpijn... precies spierkrampen, overal op mijn lichaam staan mijn adres zichtbaar blauw (schaamstreek, borsten, billen, benen, enz...)... Kan ik zwanger zijn? maar waarom dan ongesteld worden? of kan de inestelling juist op de nod vallen? en enkele dagen aanhouden? ik weet het niet... Ik maak me zorgen, vooral over die buikpijn... bedankt alvast voor jullie hulp...
het zou kunnen meid, ik ben ook gewoon ongesteld geworden terwijl later bleek dat ik dus wel degelijk in verwachting was. alleen prik jezelf er niet teveel aan vast anders is de teleurstelling straks veel groter. als je je zo blijft voelen zou het geen overbodige luxe zijn om een afspraak bij je ha te maken. heel veel succes meid