Geur uit koffer krijgen (dode muis). Of weggooien?

Discussion in 'De lounge' started by DeeLighT, May 3, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Zo te zien ben je in ieder geval de enige in dit topic, tot nu toe. ;)

Ik zou hem inderdaad zonder twijfel weg hebben gegooit, met muis er nog in.

2. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

Feb 27, 2015
    4,563
    2,765
    113
    Female
    Noord Nederland
    Ik moet letterlijk kokhalzen als ik de geur van een ontbindend beest ruik. Laat staan in m’n koffer een rot beest inclusief de geur aantref.
    Hoe haal je die geur ook ergens uit vraag ik me oprecht af

DeeLighT and Triangel like this.
  3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Had er nog niks aan gepoetst gelukkig. Alleen soda er in gestrooid.

Ysabella and DastyQueen like this.
  4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Nou haar toilettas zat in het deksel achter een rits. Die heb ik nog geprobeerd te redden maar de stank kwam er niet af. En daar heeft t beestje niet eens op gelegen....
    De stank was echt niet te harden...
    Dus zo achteraf gezien was weggooien echt de beste optie!

5. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik had hem weg gegooid, was een nieuwe koffer gaan kopen en daarna op het terras een borrel gaan drinken :D

6. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,043
    16,551
    113
    Het is een veelste mooie dag om een koffer schoon te poetsen waar een dooie muis in heeft gezeten. :D

7. Jetje1

Jetje1 Bekend lid

Mar 1, 2011
    552
    274
    63
    Die had ik direct weggegooid

8. skiwi

skiwi Fanatiek lid

Jun 15, 2012
    4,270
    402
    83
    Female
    Nou dat dacht ik ook gelijk. Bah, het was me geen borrel waard geweest als ik op vakantie was en mijn dochter in kleding kon lopen die in die koffer hadden gezeten. Daar zou ik mij echt niet fijn bij kunnen voelen. Bah

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,671
    5,709
    113
    Het ligt er aan hoe duur de koffer was. Heb ik hem net gekocht en is hij 50 euro of meer had ik wel even wat moeite gedaan. Was het een goedkoop koffertje van bijvoorbeeld de kruitvat van 10 euro weg er mee.

10. Prj

Prj Niet meer actief

Mijn reactie is wel dat ik koffers van minstens 50 euro in mijn hoofd heb. Sorry maar daar wil ik wel echt even mijn best voor doen...

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Gelukkig was deze al wel enkele jaren goed gebruikt (maar zeker niet versleten). Qua kleur was mijn dochter hem ook wel wat aan het ontgroeien.

12. Mery

Mery Bekend lid

May 24, 2017
    697
    278
    63
    Female
    Misschien verander je van gedachten als je die stank van dichtbij hebt geroken?o_O

Ysabella and DeeLighT like this.
  13. thephantom

thephantom Fanatiek lid

May 25, 2016
    1,154
    707
    113
    Female
    Nederland
    Ik vind het nog knap dat je er soda in hebt gegooid en naar de schuur hebt gebracht. Ik zou hem gelijk weggooien en een nieuwe kopen. :roflmao:

14. AvdY

AvdY Niet meer actief

Met je eens, als ik niet een paar jaar geleden een dode hagedis in m'n favoriete toilettas had gevonden. Tegen de geur van verrotting werkt zeer uitvoerig schoonmaken helaas niet ;)

DeeLighT likes this.
  15. Prj

Prj Niet meer actief

Ik kom van een boerderij. Geloof me als iemand die geur kent....

Maar ik vind het zo apart dat iedereen gelijk roept weggooien zonder zelf bij het geval geweest te zijn...

Toch zonde zo'n wegwerpmaatschappij.

Al zou het uiteraard kunnen dat ik hem uiteindelijk ook weg had dgedaan als het echt niet anders kon maar ik zou wel een goede poging wagen

16. Betsy

Betsy Niet meer actief

Al zou die muis 2 sec voordat ik het ontdekte zijn dood gegaan, zodat er dus nog geen sprake van rotte lucht was, dan nog had ik die koffer dicht geklapt en in de kliko gegooid.

Ik geef spullen weg of verkoop ze. En ik ben zelf ook niet vies van tweedehands spullen. Dus met die wegwerp maatschappij zit het wel goed.

17. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

Dec 1, 2015
    2,840
    5,572
    113
    Ik ben het wel eens met @Prj . Kan vanaf een schermpje niet beoordelen hoe erg de stank is maar ik zou zeker wel proberen de lucht eruit te krijgen. En als ik dan echt mijn best had gedaan en het stinkt nog steeds dan kwam er toch een nieuwe.

Share This Page