Hee Mireille, Ga maar testen!! Geurtjes zijn een goede voorbode!! Ik ga steeds beter ruiken! Nog even ik kan solliciteren als politiehond groetjes
Dat is lief van je! Maar serieus doe maar n test als je goed ruikt. Ik was de week voorafgaand aan mijn test al vaker aan t zeggen tegen mijn vriend van hier stinkt t of ik ruik eten. terwijl hij niks rook!!
Ik had gisteravond zin in een sneetje tijgerwit met boterhamworst.. En ik hou er niet eens van! Wat dat dan toch weer is..
Weet je zeker dat je niet zwanger bent poppetje? Hier omowit vanochtend (10dpo). Wel krampjes continu en weeïg in de buik. Zelfde als gister eigenlijk. Nog steeds geen hoop, we zien wel.
Ja heb echt veel negatieve testjes gehad.. Vorige ronde dacht ik echt zwanger te zijn, had alle mogelijke symptomen geloof ik wel.. Je lichaam kan je zo voor de gek houden
Ja, weet er alles van helaas. Ik vind het beangstigend. In de eerste acht rondes ben ik vier keer zwanger geweest. Vier vroege miskramen. Iedere keer die pijn en het verdriet. Maar we hielden hoop, want zwanger raken lukte blijkbaar prima. Alleen het zwanger blijven....... En nu, als ik deze ronde meereken, is het dus al gewoon zes rondes mislukt. Niet zwanger. Zwanger blijven is een probleem, maar zelfs het zwanger wórden lukt nu ineens niet meer. Ik merk aan mezelf dat ik stilletjesaan de hoop aan het opgeven ben of het ons überhaupt ooit nog gegeven zal zijn.......