Hallo dames, Ik ben benieuwd hoeveel sneeuw er bij jullie ligt (en waar je ongeveer woont). Hier ligt een dik pak van zeker 25cm hoog, op sommige plaatsen is het ruim 30cm. Ik woon op 1 van de zuid-limburgse heuvels. Heb dit echt nog nooit gezien hier, geweldig
net terug van sneeuwwandeling met de slee best een laagje woon in julianadorp wel grappig in denhelder ligt echt niets dat is 5 km verderop
Zou niet weten hoeveel hier maar heel erg veel in frankfurt komt hier niet meer uit met de auto hahaha Bekijk bijlage 115994
Hier in Deventer ligt ca. 5 cm. Valt een beetje tegen. Volgens buienradar gaat het hier tussen 6 en 7 vanavond nog weer sneeuwen. Ben benieuwd.
mooi he die tuinmeubels buiten . Ik heb vanochtend met rolmaat in de sneeuw 'geprikt' en mat toen 17 cm . Inmiddels valt er weer.. (omg. Rotterdam) -hoewel de buien volgens buienradar verder veelal langs ons heen zullen trekken geloof ik.
@Ts: hier hetzelfde als bij jou maar volgens mij ligt er toch iets meer dan het aantal cm dat jij zegt maar idd heb dit hier nog nooit zo dik gezien en blijft hier maar doorsneeuwen zie net ook dat er door knmi extreem sneeuwweer is uitgegeven vooral aan Zuid-Limburg. Het blijft de hele nacht nog doorgaan hmzz benieuwd of ik morgen heel op het werk kom
Hier (Zaanstreek, Noord-Holland) denk ik zo'n 20 tot 25 centimeter..Was vanacht nog wat naar beneden gekomen