Geuren sterker waarnemen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door D1981, 18 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D1981

    D1981 Lid

    1 jul 2007
    26
    0
    0
    Ik was amper over tijd (gebeurde zo vaak, sloeg zelfs regelmatig een menstruatie over) maar ik voelde me echt anders! Ik wist het bijna zeker dat ik zwanger was toen ik een fles azijn openmaakte en de geur écht niét kon verdragen! Ook fruitkraampjes rook ik al van verre en de zoete lucht maakte me misselijk.
    Gelukkig is het nu over (of ik ben eraan gewend) want ook sommige mensen had ik liever niet te dicht in mijn buurt ;).
     
  2. angels

    angels Lid

    30 okt 2006
    62
    0
    0
    Ik merk ookal goed dat ik bepaalde geuren echt niet meer om me heen moet hebben. Een collega met een zak van de Mac Donalds. Ik ben afgelopen week zelfs eerder tergu gegaan van mn pauze omdat een collega naast me ging zitten met een broodje makreel (behh) ging zowat over mn nek!
     
  3. Lilya

    Lilya Fanatiek lid

    13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Bij mij waren de geuren ook een van de eerste dingen die ik merkte! en het verergerde zelfs nog... Nog steeds..
     
  4. Marsshi

    Marsshi Actief lid

    20 jun 2007
    105
    0
    0
    Ik heb er ook nog steeds last van. Alleen stukken minder als in het begin.
    In het begin zat ik de bus... en een paar stoelen verder zaten van die schoolgaande meiden met een zak bugles op hun schoot heerlijk weg te werken. Gatverdamme zeg wat stonk dat. En op de terug weg idd een vrouw met een grote papieren zak gevuld met mc donalds... mijn maagje ging er van draaien. Gelukkig heb ik niet hoeven overgeven. En op het werk... mensen die naast je komen staan met hun armen in hun zij.... pffff zweetlucht gatver hahaha....
     
  5. Lilya

    Lilya Fanatiek lid

    13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    's Avonds in bed ruik ik wat mijn man gedronken heeft (hij drinkt graag eens porto of martini of een pintje) en ik kan de hond geen eten meer geven. Ik kan zelfs de geur van hond niet verdragen. Lastig voor ons, maar ze moet echt uit mijn buurt blijven momenteel... Het verergert hier dus ook!
     
  6. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik heb het eigenlijk alleen op het begin gehad. Wij hebben hier vrij veel planten in huis en op een gegeven moment rook ik heel de dag door potgrond. Zelfs mijn eten smaakte toen naar potgrond. Ben blij dat ik dat nu niet meer zo heb.... :D
     

Deel Deze Pagina