5 of 4 dagen is er echt verschil?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door amundsen1978, 9 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb vandaag een test gedaan, 5 dagen voor mn nod, maar zag niks.
    maar op andere testen staan dta je het zelfs al 4 dagen ervoor kunt doen. dan moetje evengoed nu toch ook al wat zien als het positief is of:(

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ik heb testen gedaan waarmee je al 6 dagen van te voren mee kunt testen...Op 4 dagen voor nod, op 2 dagen voor nod, op nod dag zelf en zelfs vandaag nog...3 dagen overtijd en geen enkele test is positief, zelf in de verte geen streepje te bekennen,...dus je weet het nooit... Je lichaam kan ook te weinig hormoon aanmaken in het begin,..dit verschilt van persoon tot persoon...
    Ik adviseer je om echt te wachten tot maandag,..hoe moeilijk het ook is, maar zonde van je tests misschien...
    succes!

3. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Als ik me mening ook mag geven, Ik zou zeggen w8 minstens tot de dag van je NOD en t allerlievste nog een dag erna.. ik weet zelf hoe moeilijk het is.. maar dan heb je het meeste zekerheid! :) Succes meid!!!

4. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Nee.
    Mijn test was 4, 3, en 2 dagen voor NOD negatief. (matcare)
    (Ik weet het, beetje obsessief, maar ik wist zo zeker dat ik zwanger was:D)
    1 dag ervoor mislukte de test, werd helemaal roze.
    Op NOD positief, kruidvat, cb digitaal.

Je gaat pas voldoende HCG produceren na de innestelling. Dat is meestal na 8-10 dagen. Dan duurt het nog 2 tot 4 dagen voordat er genoeg HCG in je urine zit.
    Je KAN dus positief testen 10 dagen na je ei (4 dagen voor NOD)
    Maar alleen als het op of voor dag 8 al ingenesteld is.
    Het kan ook eerder, maar dat is niet gebruikelijk.

5. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel voor jullie reacties... ik ben gewoon een erg ongeduldig typje maar zal inderdaad moeten wachten net als vele hier..
    ik wens jullie ook veel succes en dat jullie wat meer geduldig zijn als ik haha.:p

6. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL

poeh jij zult helemaal in de zenuwen zitten dan nu zeg pfff..
    ik hoop echt voor je dat de test snel positief uit mag slaan:)

7. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ik had ook voor mijn nod getest met testen die (blablabla) vijf dagen van tevoren al positief aan zouden geven... Niet dus! Zelfs op nod zelf had ik maar een heel licht positieve test, je moest met een vergrootglas kijken...

Ben net zo ongeduldig maar het is echt beter om gewoon tot je nod te wachten.... ;)

8. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja met de andere kids had ik het ook 5 dagen voor nod getest en zag je wel een licht streepje,ik wacht nu wel gewoon tot maandag want steeds die negatieve testen is ook niet leuk..

9. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff tja toch weer getest vanmiddag met clearblue digitale test, dan zstaat er zwanger,niet zwanger
    bij mij dus niet zwanger.. ik geef het eigenlijk al een beetje op hoor, bij mn andere zag ik hetwel een paar dagen voor mn nod en heb er nu minder vertrouwen in,,
    heb nog een test liggen, die zal ik maandag of dinsdag dan gaan doen mocht ik het nog niet zijn.
    gr cindy

10. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    hoeft dus niks te betekenen hoor!hier exact andersom,,bij de eerste 3 zwangerschappen na dik een week overtijd pas pos testen,,en nu al 5 dgn voor nod met digi pos getest,,,dus elke zwangerschap is verschillend!!
    succes meid!
    xxx

11. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je,
    heb net een test gedaan van kruidvat en nu zie ik een heeel heeel licht streepje.weet niet of dat zo hoort haha
    ;)

12. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    dan dek ik dat ik je mag felichiteren , want kv heeft geen voorgedrukte streepjes ;) teminste die 2 voor 5 euri niet

13. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb die andere huismerk van kruidvat gebruikt.. maar kan het ook door mn verbeelding zien hoor omdat ik het zo graag wil..
    ik wacht het nog een paar dagen af.. zal maandag of dinsdag nog eens testen

Deel Deze Pagina