Ik zoek voor mijn zoon van bijna 21 maanden een leuk boek over grote broer worden en/ of zwangerschap. Kleine pluis hebben we al gekocht voor ik vorige keer een miskraam kreeg. Maar nu zoeken we nog meer leuke boeken. Wie heeft er een leuke tip?
Deze gekregen, en groot succes! Met flapjes. https://m.bol.com/nl/p/wat-zit-er-in-je-buik-mama/1001004005454049/
Wij hebben ook Bobbi word grote broer, erg leuk dat het op rijm is... En hele lieve en herkenbare plaatjes. Maar die met die flapjes lijkt me ook erg leuk!
Ik ken Bobbi wordt grote broer, maar dit lijkt me ook heel leuk! Mijn oudste is een dochter, dus ik zoek eigenlijk iets met een meisje als grote zus.
Ja weet niet of dat er id. Gaat verder niet over broer of zus maar puur wat er in de buik zit, bij iedere blz kunnen ze onder de steeds groeiende buik kijken. Is ook op rijm.
Hier mijn broertje is ook bollewanghapsnoet gaat over een meisje wat een broertje krijgt. Is leuk voor peuters/kleuters! Onze dochter van 4 vind het geweldig!
We hebben het gisteren verteld dat er een baby komt en toen heeft ze ook dit als nieuw boekje gekregen. Ze was er helemaal weg van en wilde het gelijk 4x voorgelezen krijgen. 's Avonds nog 4x en vandaag weer een aantal malen. Groot succes dus! De flappen zijn inderdaad heel leuk.
Hier ook Bobbi gebruikt, ondanks dat ze grote zus werd! Gewoon de laatste twee zinnen een beetje veranderd.