Hey meiden, ik ben nu voor de 3e keer zwanger en dit wordt als het goed is ons 2e voldragen kindje. Ik merk dat mijn buik veel sneller groeit. Hoe was/is dat bij jullie? Stagneert de groei op een gegeven moment, of is jullie buik een stuk groter geëindigd? Hebben jullie misschien foto’s met het zelfde termijn?
Ik ben nu net zo rond als bij m'n eerste met 38 weken. 104 cm omtrek. Ik ben erg benieuwd wat het nog gaat worden met die buik... Oei oei oei
Ik was bij de 2e veel minder "dik". Duurde veel langer voor ik een buikje kreeg en vervolgens al die tijd bescheiden gebleven. T verschilt heel erg per zwangerschap
Het vrscversc volgens mij echt per persoon en per zwangerschap al denk ik dat de meeste dames idd bij een volgende zwangerschap (niet zo lang na elkaar) eerder zichtbaar zwanger zijn. Ik ben in ruim vier jaar, drie keer zwanger geweest en de derde keer groeide ik idd het vlotste. Maar volgens medici had ik een heel kleine buik voor een derde zwangerschap. Zolang er maar een gezonde baby mag komen. Fijne zwangerschap verder!
Ik was bij mijn eerste op het eind een stuk dikker, maar bij de tweede groeide het veel sneller en zag je ook veel eerder een buik.
ben zwanger van mij 4e.. maar bij de eerste 3 was mijn buik nu al een keer zo dik.. het is nu een bescheiden buikje.. moet wel eerlijk zeggen dat ik nu ook niet toegeef aan de 'snaai-buien'
Bij mijn tweede zwangerschap begon mijn buik al heel vroeg met groeien, met een week of 9 kon ik absoluut geen gewone broeken meer aan. Aan het einde van de zwangerschap was mijn buik ongeveer net zo groot als aan het einde van mijn eerste zwangerschap. Vooral in de laatste weken ging de groei deze keer minder hard dan bij mijn vorige zwangerschap
Het gekke is, ik kom niks aan, zit zelfs nog een halve kilo onder mijn start gewicht. En dat terwijl ik vorige zwangerschap al 3 kg aan was gekomen met 16 weken. Maar vind het verschil tussen toen en nu enorm.
Hier int begin ook veel harder gegroeid. Maar aan t eind een kleinere buik! Baby was ook kleiner, minder vruchtwater en kleinere placenta dus opzich ook logisch
Aan t begin groeide ik harder, mn buik is nu wel kleiner dan de 1e zwangerschap en ben veeeeel minder aangekomen
Hier 2e zwangerschap. Buik groeit sneller en is nu met 27 weken al net zo groot als bij de eerste met 37 weken... Maar bij de eerste ook kleine baby, kleine placenta en verminderd vruchtwater.
Ben hier ookwel eens benieuwd naar, momenteel veel dikkere buik dan vorige keer. En zou hem toch wel iets groter willen hebben, haha, weet nog dat iedereen vroeg, voor wanneer is het, als kk toen zei een maqndje, vielen die hun monden open