geurtje voor dreumes, gek?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Metire, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, nou daar had ik nou nog nooit over nagedacht... ik vind hem al lekker genoeg ruiken:) Maar als hij het leuk vindt, dan lijkt me er niets mis mee!

2. allstar

allstar Actief lid

29 mei 2012
    344
    6
    18
    ik vind het niet gek.... ben zelf ook zo namelijk ;)

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hélemaal niets voor mij :p
    Luchtjes bij je kindje...Moet niet gekker worden :p

4. Nien87

Nien87 Lid

19 mei 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 'Petit and mamans' van Bvlgeri gekregen in mn 10 dagen pakket. Lijkt op die van Zwitsal maar dan nog lekkerder, heerlijk! :)

5. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de parfum van zwitsal. Ik gebruik geurvrij douchespul maar de geur van zwitsal vind ik zo lekker. Dit spuit ik altijd op haar kleertjes. Ik ben dol op luchtjes :) al ruikt ze zelf ook lekker hoor vooral als ze net uit bed komt. Elke ochtend moet ik er een beetje om lachen. Nooit bij stil gestaan dan baby's ook zo'n heerlijke ochtendlucht hebben haha

6. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Ik heb voor je jongste Zwitsal parfum gekregen, dit spuit ik altijd op haar kleertjes.
    Mijn oudste vond dit zo interessant dat ze nu ook haar eigen parfum heeft van esprit geloof ik. Ze vind het helemaal geweldig, zij mag het wel op haar polsen en in haar hals spuiten.

7. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Leuk hoor, al die ijdeltuitjes ;)
    Ik smeer graag Zwitsal gel in de haartjes van onze dochter, voor de look en het lekkere luchtje. Voor beide kids Hipp olie, helaas niet in NL te koop, tenminste, nog niet gevonden. Zooo lekker!
    Geurtjes ben ik niet zo van, vergeet het voor mezelf al vaak. Maar lekkerdoen hoor, niks geks aan. Oja, ik spuit het bij mezelf altijd in mn haar.

8. Metire

Metire Niet meer actief

Ja hij is erg lekker!!:)

9. Sempje

Sempje Niet meer actief

Ik zal eerlijk zeggen dat mijn dochter niet altijd zo lekker ruikt aan het einde van een dag intensief (buiten) spelen, kliederen en zweten :D

Parfum voor mijn dreumes, ik heb het niet. Maar niet uit principiële overwegingen ofzo. Als het jou blij maakt, prima toch?
    Ik geloof dat mijn meisje het trouwens geweldig zou vinden, die is met haar 1,5 jaar oud al helemaal gefascineerd als ik mij optut, ze is gek op kettingen en zodra ik bodylotion opdoe zegt ze 'helpen!' en gaat ze het uitsmeren :)

10. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Dat vind ik juist heel lekker ruiken, heel erg oer ofzo :)

11. Sempje

Sempje Niet meer actief

Ja, het heeft wel iets aards, ik snap wat je bedoelt :)
    Het is ook echt een kindergeur.

12. Metire

Metire Niet meer actief

Haha mijn zoontje ruikt dan aan het einde van de dag ook niet fris en fruitig meer hoor, maar ook dat vind ik lekker ruiken :) het enige moment dat hij stinkt is wanneer hij ziek is, maar dan ruik en weet ik dat dus ook meteen!

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik vind mijn meisje zelf zo lekker ruiken....weet niet waarnaar gewoon naar mijn meisje en dat vind ik de aller, aller lekkerste geur die er is! Lekkerder dan de allerduurste parfum. Tegen de geur van mijn eigen meisje kan niks op!

Deel Deze Pagina